Mini Ratka w każdym PKO Banku Polskim

Dzięki Mini Ratce nikt nie sprzątnie Ci okazji sprzed nosa” – pod tym hasłem PKO Bank Polski uruchomił nową kampanię pożyczki gotówkowej. 5 listopada ruszyła jej świąteczna odsłona.

Mini Ratka w PKO Banku Polskim to szybki i wygodny sposób na realizację dowolnych potrzeb i planów. Bez dodatkowych formalności klienci mogą wygodnie pożyczyć aż do 23 tysięcy złotych wraz z kredytowanymi kosztami bez zaświadczeń. Ponadto pożyczkę wyróżnia niska rata oraz możliwość rozłożenia spłaty na maksymalnie 8 lat, a w przypadku konsolidacji kredytów na 10 lat. Środki przekazywane są do dyspozycji klienta nawet tego samego dnia. Dodatkowo klienci mają możliwość skorzystania z pakietów ubezpieczeniowych od zdarzeń uniemożliwiających lub utrudniających spłatę pożyczki.

W ramach Mini Ratki, PKO Bank Polski oferuje posiadaczom Karty Dużej Rodziny (KDR) dodatkowy przywilej, jakim jest obniżka standardowego oprocentowania pożyczki o 1 punkt procentowy. Dodatkowo, jeżeli połowa środków uzyskanych z pożyczki zostanie przeznaczona na cele związane z edukacją dziecka posiadającego KDR, wysokość oprocentowania spada o kolejne dwa punkty procentowe.

Pożyczkę gotówkową klient może zaciągnąć również poprzez bankowość elektroniczną. Pożyczka dostępna w tym modelu jest dostosowana do możliwości finansowych klienta i przyznawana w uproszczonej procedurze. Wnioskowanie poprzez iPKO jest wyjątkowo intuicyjne, ale przede wszystkim ekspresowe. Po określeniu przez klienta jego oczekiwań, czyli wyborze wnioskowanej kwoty i dogodnego okresu kredytowania wystarczy potwierdzić wygenerowane oświadczenia, a następnie zawrzeć umowę online wygodnym narzędziem autoryzacyjnym przy wykorzystaniu kodu z karty kodów lub jednorazowego hasła SMS i środki natychmiast przelane zostaną na konto wnioskodawcy.

Ofercie Mini Ratki towarzyszy kampania reklamowa. Telewizyjne spoty emitowane są w głównych stacjach oraz kanałach tematycznych. Od 27 listopada spot będzie emitowany również w kinach. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie. Kampanię od strony kreatywnej przygotowała agencja DDB, zaś komunikację w Internecie OS3. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się agencje Universal McCann oraz Value Media. Spot będzie emitowany w telewizji do 6 grudnia, z kolei ekspozycja materiałów reklamowych BTL, na witrynach i na oczekiwaczach zaplanowana została do połowy stycznia 2016 r.