„Mini Ratka” w PKO BP w nietypowej odsłonie

PKO Bank Polski rozpoczął nową kampanię kredytu gotówkowego Max Pożyczka z Mini Ratą. W roli „Mini Ratki” występuje Szymon Majewski. Po m.in. dyrektorze marketingu, rzeczniku prasowym i dyrektorze HR to już siódme wcielenie artysty, który w ten sposób zachęca do korzystania z oferty Banku. Kampania potrwa do końca wakacji.

PKO Bank Polski planując nową kampanię wykorzystał popularność poprzednich reklam Max Pożyczki z Mini Ratą.

– Podejmując prace nad kreacją spotów wychodziliśmy z założenia, że nawiązanie do poprzednich reklam, w których główną bohaterką była kobieca postać, jest korzystne dla produktu. Widzowie kojarzą tę postać, a reklamy uzyskały wysokie notowania w badaniach rynkowych. Postanowiliśmy wykorzystać popularność Mini Ratki i zaadaptować ją do nowej platformy. W sposób naturalny pojawił się pomysł, że Szymon – tak jak zastępuje poszczególnych pracowników banku – tym razem zastąpił samą Mini Ratkę – mówi Aleksandra Grzymska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej.

Kluczowym medium w kampanii jest telewizja, dodatkowo wspiera ją radio (zarówno stacje ogólnopolskie jak i lokalne). Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie. Reklamę Max Pożyczki Mini Raty wyprodukowała agencja DDB. Kreacje w Internecie przygotowała agencja K2, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann oraz konsorcjum Value Media i Cube Group.

Max Pożyczka z Mini Ratą to pożyczka gotówkowa z przeznaczeniem na dowolny cel. Jej najważniejsze zalety to:

Dodatkowo klienci decydujący się na pożyczkę mogą skorzystać z jednej z dwóch ofert specjalnych, tj. pożyczki bez prowizji lub z obniżonym oprocentowaniem – szczegółowe informacje są dostępne w placówkach banku.

Źródło: PKO Bank Polski