Od 2006 roku, Bank BGŻ jest sponsorem strategicznym Polskiego Związku Kolarskiego oraz kolarskiej Kadry Narodowej. W bieżącym roku, zaangażował się w organizację Mistrzostw Świata w kolarstwie torowym, które już 25 marca rozpoczynają się w BGŻ Arena w Pruszkowie.
Bank BGŻ zainicjował działania, które mają na celu wsparcie komunikacji własnego projektu sponsoringowego w obszarze kolarstwa. We współpracy z agencją marketingu sportowego, zamierza aktywizować kolejny kanał komunikacji z rynkiem, jakim jest sponsoring sportowy.
– Wierzymy, że kolarskie doświadczenia BGŻ, jak również naszego większościowego udziałowca – holenderskiego Rabobanku plus wsparcie partnerów zewnętrznych, pozwolą nam na zintensyfikowanie komunikacji naszych działań sponsoringowych. Mam na myśli nie tylko wspieranie sportu profesjonalnego, lecz także promocję idei kolarstwa rekreacyjnego i krzewieniu mody na zdrowy oraz aktywny tryb życia wśród społeczności lokalnych – powiedziała Małgorzata Zdzienicka-Grabarz, Dyrektor Departamentu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Sponsoringu Banku BGŻ.
– Sponsoring sportowy w Polsce wciąż nie wyczerpuje w pełni swojego potencjału komunikacyjnego. Cieszymy się, iż współpraca z Bankiem BGŻ pozwoli na prezentację jego możliwości oraz wskaże kierunek skutecznego adoptowania niektórych rozwiązań na naszym rynku – dodał Piotr Pietrzak, Dyrektor Zarządzający Havas Sports&Entertainment.
Więcej informacji o działalności sponsoringowej polskiego kolarstwa Banku BGŻ na www.bgz.pl oraz www.pzkol.pl
Źródło: Bank BGŻ