Za pośrednictwem portalu internetowego mAuto.pl przedsiębiorcy mają dostęp do oferty nowych i używanych pojazdów, z opcjami finansowania leasingiem lub wynajmu długoterminowego. Najnowsza propozycja mLeasingu w pełni przenosi sprzedaż samochodów do sieci, łącznie z zasadami zakupu typowymi dla e‑commerce, takimi jak dostawa pod dom czy możliwość zwrotu.
Spółka leasingowa mBanku wprowadziła nową ofertę, dostępną na stronie mAuto.pl. Obejmuje ona nowe samochody w elastycznej formie finansowania. Drugim elementem oferty są używane samochody poleasingowe, których głównym walorem jest pewny stan techniczny. Są to pojazdy pochodzące z polskich salonów, które miały tylko jednego właściciela, które są oferowane z gwarantowanym przebiegiem, a także z ekspertyzą rzeczoznawców z firmy Dekra. Wśród samochodów poleasingowych dostępne są również te tzw. „wzorowe”, o niskim przebiegu i w idealnym stanie, praktycznie nie odbiegającym od fabrycznie nowych.
Oferta portalu mAuto.pl, obok zakupu „za gotówkę”, obejmuje również dwie opcje finansowania, które pozwalają rozłożyć koszt posiadania samochodu na comiesięczne raty, a przedsiębiorcom dodatkowo umożliwiają optymalizację podatków. Po pierwsze jest to leasing, szczególnie polecany osobom, które po zakończeniu okresu leasingu planują wykupić auto na własność. Z kolei dla osób, które nie planują takiego wykupu, najbardziej optymalnym rozwiązaniem może okazać się wynajem długoterminowy, w ramach którego klient pokrywa tylko utratę wartości samochodu w okresie użytkowania.
Niezależnie od formy finansowania klienci mogą skorzystać też z usług dodatkowych, takich jak kompleksowe ubezpieczenie i assistance, pakiet serwisowy, serwis opon czy karta paliwowa pozwalająca płacić za tankowanie na podstawie zbiorczej, comiesięcznej faktury.
Najważniejszym wyróżnikiem oferty mAuto.pl jest jednak zastosowanie podejścia, które klienci cenią w e-commerce. Pojazd zostanie bezpiecznie dostarczony pod wskazany adres, a gdyby klient zmienił zdanie, ma 7 dni na zwrot zakupionego auta.
– Pandemia zmieniła sposób, w jaki podróżujemy, i własny samochód stanowi dziś najchętniej wybierany środek transportu. Zmienił się jednak też sposób, w jaki kupujemy, co widać w skokowym wzroście obrotów w handlu w e-commerce, cenionym za wygodę. Nasza najnowsza oferta odpowiada na oba te trendy. Jednocześnie, dzięki kompleksowej ofercie, wirtualny salon mAuto.pl może być jedynym miejscem, które klient potrzebuje odwiedzić, żeby cieszyć się nowym samochodem – mówi Cezary Raczyński, prezes mLeasing.
Źródło: mBank