W badaniu przeprowadzonym w czerwcu 2007 roku przez brytyjską instytucję nadzorczą wzięło udział 1000 osób. Prawie jedna trzecia ankietowanych (30 proc.) poniżej 34 roku życia korzysta z usług bankowych przez Internet chętniej niż z usług w tradycyjnej placówce bankowej. Dla porównania, wśród osób w wieku ponad 55 lat jedynie 13 proc. wybrałoby bankowość internetową.
Bankowość internetowa jest preferowanym kanałem kontaktu z bankiem dla 26 proc. osób w wieku od 26 do 55 lat. Do lokalnych placówek bankowych chętnie udaje się prawie połowa (47 proc.) osób po 55 roku życia, w porównaniu do 25 proc. osób poniżej 34 roku życia. Natomiast wśród klientów w wieku od 34 do 55 lat 35 proc. chętniej korzysta z usług bankowych w tradycyjny sposób. Uwzględniając całą grupę ankietowanych, dla 36 proc. preferowanym kanałem kontaktu z bankiem jest Internet, a dla 23 proc. kanał tradycyjny. 21 proc. respondentów preferuje korzystanie z usług za pośrednictwem bankomatów, 5 proc. za pośrednictwem telefonu a 8 proc. najchętniej kontaktuje się z bankiem drogą mailową.