Mmd Polska nowym członkiem Związku Firm Public Relations

Istniejąca na polskim rynku od 1996 roku firma Mmd funkcjonuje w ramach sieci 18 biur, które działają w Austrii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Estonii, Kazachstanie, Litwie, Łotwie, Rosji, Słowacji, Słowenii, Serbii, Turcji, Uzbekistanie, na Ukrainie i Węgrzech. Polskie biuro jest drugim co do wielkości w sieci Mmd i zatrudnia 28 konsultantów mających specjalistyczną wiedzę i doświadczenie w branży farmaceutycznej, nowoczesnych technologii, przemysłowej i finansowej.

Mmd wspiera swoich klientów w zintegrowanym zarządzaniu komunikacją i oferuje usługi w obszarze zarządzania reputacją korporacyjną, komunikacją marketingową oraz wspierającą zarządzanie zmianą. Agencja koncentruje się na obsłudze międzynarodowych inwestorów oraz doradztwie strategicznym. Jej klientami są między innymi: MOL, Unicredit, Mittal Steel, General Electric, Basell Orlen Polyolefins, IBM, Henkel, Discovery and Hallmark Channel.

Działalność Mmd Polska wspomagają lokalne i międzynarodowe porozumienia partnerskie, w tym z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie, Brytyjsko-Polską Izbą Handlową, a także ośrodkiem badawczym Economist Intelligence Unit. Mmd jest ponadto wyłącznym partnerem w Polsce firmy Burson-Marsteller, jednej z największych agencji PR na świecie.

Polskim oddziałem Mmd kieruje Ian Herbison, który wcześniej pracował w biurach firmy w Bośni, Bułgarii, Chorwacji, Rumunii, Serbii i na Węgrzech. Posiada rozległe doświadczenie, które zdobył pracując dla klientów z Europy Środkowej i Wschodniej. Doradzał m.in. przy prywatyzacjach, fuzjach i przejęciach, inwestycjach zagranicznych oraz w sytuacjach kryzysowych. Obsługiwał wielu klientów w Europie Środkowo-Wschodniej, między innymi: AES, ING, Unicredit, Allianz, E.ON Ruhrgas i Jukos.

Grono agencji zrzeszonych w Związku powiększyło się o nowego, ważnego partnera. Jestem przekonany, że międzynarodowe doświadczenie Mmd przyczyni się do wzmocnienia działań Związku w zakresie utrzymania wysokich standardów Public Relations w naszym kraju – powiedział Paweł Trochimiuk, prezes Związku Firm Public Relations.

Cieszymy się z faktu dołączenia do Związku Firm Public Relations. Jako firma członkowska chcemy odgrywać w Związku aktywną rolę, dzielić się naszym międzynarodowym doświadczeniem oraz mieć wkład w budowanie etycznej i profesjonalnej branży PR w Polsce – powiedział Ian Herbison, dyrektor generalny Mmd Polska.