Mmd umacnia dział Komunikacji Finansowej

Stephen Lock, Dyrektor Regionalny Mmd na obszar Wspólnoty Niepodległych Państw, wraz z doradcami finansowymi, prawnikami i przedstawicielami Londyńskiej Giełdy Papierów Wartościowych, wziął wczoraj udział w pierwszej w Polsce konferencji promującej Alternative Investment Market. AIM jest parkietem należącym do London Stock Exchange i jest najszybciej rozwijającą się giełdą na świecie. Konferencja współorganizowana przez Mmd i Financier, pod patronatem Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej, skupiła ponad 60 przedstawicieli polskiego biznesu.

London Stock Exchange jest niekwestionowanym liderem wśród europejskich giełd, który umożliwia debiut firmom z całego świata. Potwierdzają to liczby. Na 25 największych ofert publicznych w 2006 aż 16 pojawiło się w Londynie. Na alternatywnym rynku AIM notowanych jest 1635 firm, w tym 8 z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Polskie firmy reprezentowane są obecnie przez Coffeeheaven, sieć kawiarni.

Jednak w opinii ekspertów, Londyn będzie się stawał coraz bardziej popularnym parkietem wśród przedsiębiorców z Polski i Europy Środkowej. W efekcie intensywnych działań promujących giełdę londyńską świadomość przedsiębiorców o możliwościach AIM zaczyna wzrastać.

Mmd, ze swoim doświadczeniem we wspieraniu firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniej w ofertach publicznych, wychodzi naprzeciw potrzebom klientów i wzmacnia dział Komunikacji Finansowej. Podczas konferencji Stephen Lock powiedział: “Od jakiegoś czasu wspieramy lokalne i regionalne debiuty giełdowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Nasza sieć biur Mmd w 18 krajach regionu, jest idealnym partnerem dla firm, które rozważają wejścia na różne parkiety europejskie. Obserwujemy, że spółki z tego regionu coraz częściej doceniają korzyści z wejścia na giełdę w Londynie”.

W ciągu ostatniego roku firma Mmd zarządzała całością komunikacji w procesie wchodzenia na giełdę w Londynie firmy Rosnieft, rosyjskiego koncernu paliwowo-gazowego. Po raz pierwszy globalna kampania komunikacyjna dla międzynarodowego debiutu giełdowego prowadzona była z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, a nie z Londynu czy Nowego Jorku. „Sieć Mmd jest przygotowana do prowadzenia podobnych projektów i sądzimy, że w najbliższych miesiącach będzie coraz większe zapotrzebowanie na tego typu usługi również w Polsce” – podsumował Stephen Lock.