Mmd umacnia się w komunikacji korporacyjnej i Public Affairs

Chcemy wykorzystać naszą międzynarodową kompetencję w obszarze strategicznego doradztwa korporacyjnego dla dużych przedsiębiorstw – uzasadnił decyzję Ian Herbison, Dyrektor Zarządzający Mmd.

Od pewnego czasu obserwujemy zwiększone zainteresowanie klientów komunikacją korporacyjną i kampaniami Public Affairs. Obecnie bierzemy udział w kilku dużych przetargach na tego typu usługi dla międzynarodowych koncernów – dodał Herbison.

Większość zapytań ofertowych jest wynikiem rozwoju polskiej gospodarki poprzez fuzje, przejęcia oraz restrukturyzacje przedsiębiorstw. Powyższe procesy nie przynoszą wymiernych efektów, jeśli nie są wspomagane rzetelną, profesjonalną komunikacją, wykraczającą poza klasyczne media relations czy wydarzenia eventowe.

Mmd odpowiada na to zapotrzebowanie rynku poprzez szersze wykorzystanie swojej kompetencji w obszarze komunikacji korporacyjnej, zarządzania kryzysowego, Public Affairs, zarządzania reputacją korporacyjną oraz issues management. Doświadczenie agencji dostrzegły już międzynarodowe koncerny. Od dwóch lat Mmd pracuje dla takich firm jak Mittal Steel (komunikacja korporacyjna, wsparcie restrukturyzacji dawnych Polskich Hut Stali), czy MOL (komunikacja z Giełdą Papierów Wartościowych). Portfolio klientów korporacyjnych obejmuje również firmy: General Electric, IBM, Henkel, easyJet oraz Basell Orlen Polyolefins.

Wraz z nową wizją pozycjonowania firmy, w polskim oddziale Mmd utworzono nowe stanowisko Dyrektora ds. Public Affairs i Komunikacji Korporacyjnej. Objęła je Ewa Szejner, która posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w transformowaniu i udoskonalaniu organizacji. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji korporacyjnej, Public Affairs, zarządzaniu zagrożeniami oraz budowaniem i zmianą kultury organizacyjnej. Była zaangażowana w szereg projektów w obszarze międzynarodowego Public Affairs. Pracowała m.in. dla Departamentu Stanu Rządu Stanów Zjednoczonych, współpracowała z Cambridge Centre for Competitiveness and Innovation oraz z European Centre for Quality.

Zmiany w polskim oddziale Mmd są kontynuacją globalnej polityki kształtowania nowego wizerunku firmy na wszystkich 18 rynkach, na których działa. Decyzję korporacyjną uzupełnia wprowadzenie nowego logo – Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants. Odzwierciedla ono filozofię firmy polegającą na oferowaniu usług doradczych o wysokiej wartości dodanej, wykraczającej poza narzędzia klasycznego Public Relations.