Organizowany w ramach kampanii konkurs fotograficzny to jedna z pierwszych akcji promocyjnych, które wykorzystują w tak dużym zakresie komunikację opartą na wiadomościach multimedialnych, tj. MMS-ach. Specjalnie powołana Komisja złożona ze specjalistów z branży fotograficznej wyłoni zwycięzców spośród uczestników, którzy w określonym czasie dokonają zakupu telefonu Siemens SL65 i prześlą w postaci wiadomości MMS wykonane przy jego pomocy fotografie lub krótkie filmy wideo. Prace muszą dotyczyć jednego z dwóch tematów: „Szlachetna biel” lub „Czarny charakter”, które nawiązują do kolorystyki oferowanych telefonów Siemens SL65. Wśród podstawowych kryteriów branych pod uwagę przez Jurorów znajdują się: jakość pracy, zgodność z tematem oraz oryginalność. Główną nagrodą w konkursie – promocji telefonu SL65 w sieci mPunkt jest samochód marki Mini. Dodatkowo, Komisja wyłoni 100 osób, które otrzymają atrakcyjne bluzy.
Agencja marketingu mobilnego MobiJOY! odpowiedzialna jest za przygotowanie podstawowego kanału komunikacji tej kampanii – systemu mobilnego wykorzystującego MMS-y (wiadomości multimedialne) oraz bieżącą realizację promocji. Agencja Reklamowa Motive odpowiada natomiast za graficzną stronę działań, a także za prawidłowy przebieg całej kampanii.
Siemens SL65 jest już dostępny w sprzedaży w sieci mPunkt. Akcja promocyjna potrwa do 10 kwietnia 2005 roku.