MobiJOY! i V&P dla Beiersdorf – Lechia S.A.

Głównym celem akcji jest wzrost sprzedaży wszystkich produktów NIVEA ze szczególnym uwzględnieniem artykułów promowanych oraz wzmacnianie pozytywnych skojarzeń dotyczących marki.

W punktach sprzedaży uczestniczących w akcji (2 tys. sklepów partnerskich i 4 tys. sklepów tradycyjnych) klienci, za zakup produktów NIVEA objętych promocją o wartości min. 20 zł, otrzymają każdorazowo 2 kupony konkursowe. Dodatkowo na miejscu premiowani będą specjalnym prezentem – pomadką NIVEA Lip Care lub zestawem minikosmetyków NIVEA. Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać SMS-a z indywidualnym kodem z kuponu otrzymanego przy zakupie na numer 71112 (1 zł netto, 1,22 zł brutto). Konkurs podzielony jest na 4 etapy. Nagrody – elektroniczne wagi łazienkowe zostaną przyznane 80 osobom, które prześlą SMS-ami najwięcej kodów w poszczególnych etapach tygodniowych. Nagrody główne – komplety rowerów damskich i męskich marki Giant, otrzyma 20 osób, które prześlą SMS-ami najwięcej kodów w trakcie trwania całego konkursu.

Punkty sprzedaży przystępują do akcji poprzez zakup pakietu promocyjnego kosmetyków zawierającego materiały promocyjne w postaci: dyspenserów na ulotki, standów, plakatów, ulotek i kuponów. Dodatkowo 10 najlepszych sklepów zostanie nagrodzonych za największą sprzedaż promocyjnych produktów NIVEA w czasie trwania akcji. Nagrodą jest rower marki Giant.

Agencja reklamowa V&P przygotowała wszystkie materiały promocyjne (kreacja i produkcja). Za rozwiązania mobilne oraz obsługę komunikacji SMS-owej odpowiedzialna jest agencja mobile marketingowa MobiJOY!.