Dzięki umowie podpisanej przez moBiLET z ZDM Warszawa, klienci Banku Millennium mogą teraz opłacać w aplikacji mobilnej stołeczne parkingi. Korzystając z usługi w aplikacji, kierowcy pojazdów płacą za faktyczny czas parkowania w mieście.
Opłacenie parkingu jest bardzo proste. Użytkownik loguje się do aplikacji mobilnej Banku Millennium i wybiera z menu sekcję Płatności oraz Transport, a następnie Bilety parkingowe. Wystarczy podać numer rejestracyjny samochodu, wybrać miasto, strefę i czas ważności biletu oraz pozostawić za szybą bezpłatną winietę moBiLET dostępną online na stronie www.mobilet.pl czy w Biurze Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego lub kartkę z napisem „moBiLET”.
Użytkownik może wybrać opcję bez limitu czasu i w dowolnym momencie zakończyć parkowanie lub opcję parkowania przez określony czas, która również pozwala na jego przedłużenie lub skrócenie. W obu przypadkach klient płaci jedynie za faktyczny czas postoju. Opłaty za bilety pobierane są automatycznie z wybranego konta w Banku Millennium.
Usługa proponowana jest we współpracy z firmą Mobile Traffic DATA (moBiLET), która już ponad 10 lat temu, jako pierwsza w Polsce udostępniła usługę rozliczania faktycznego czasu postoju w strefach płatnego parkowania.
Aplikacja mobilna Banku Millennium umożliwia też m.in. zakup biletów komunikacji miejskiej (w Warszawie i ponad 100 polskich miastach) oraz wygodne płatności za autostrady, dzięki którym kierowcy mogą przejeżdżać przez bramki na autostradzie bez stania w kolejce i pobierania biletu. Więcej informacji o aplikacji można znaleźć na stronie: https://www.bankmillennium.pl/bankowosc-elektroniczna/bankowosc-mobilna
Źródło: Bank Millennium