Mobilna Karta Pokładowa British Airways dla użytkowników smartphone’ów

British Airways wprowadza nową aplikację dla użytkowników smartphone’ów, która pozwoli odprawić się przez telefon. 

Członkowie Executive Club używający iPhonów mogą korzystać z nowej aplikacji do wyświetlenia Mobilnej Karty Pokładowej, która może być zeskanowana podczas odprawy pasażerów, usprawniając tym samym proces wchodzenia na pokład samolotu. Funkcjonalność elektronicznej karty pokładowej pozwala klientom wejść na pokład samolotu  zarówno na lotach krajowych jak i międzynarodowych.  Z tej wersji aplikacji British Airways będą mogli korzystać także użytkownicy urządzeń z systemem operacyjnym Android i Blackberry. Łatwy w użyciu i stylowy nowy interfejs  zapewnia również klientom dostęp do ich danych z Executive Club i zaktualizowanych informacji o lotach.

 

Chris Davies, dyrektor ds. marketingu cyfrowego British Airways powiedział:  „Mobilność i wygoda są dla naszych klientów najważniejsze – teraz, gdziekolwiek by nie byli, mogą skorzystać ze swoich telefonów komórkowych i uzyskać najnowsze informacje na temat lotu, godziny odprawy, a nawet wyświetlić na ekranie kartę pokładową, dzięki czemu będą zawsze wyprzedzać innych o krok”.  

 

Nowa aplikacja oferuje klientom jeszcze większą funkcjonalność i dostęp do bieżących informacji na temat lotu, rezerwacji oraz pełną integrację z danymi programu Executive Club. Łatwo i płynnie prowadzi użytkowników poprzez wszystkie etapy przygotowań do lotu.

 

Będzie ona dostarczać także więcej informacji na temat lotu, posiada część poświęconą wiadomościom dla podróżujących, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania,  a użytkownikom iPhona umożliwia integrację z Twitterem oraz zawiera  bezpośredni odnośnik do dedykowanej dla urządzeń mobilnych strony ba.com .

 

„Mobilna Karta Pokładowa dla członków Executive Club korzystających z iPhonów będzie szczególnie przydatna tym klientom, którzy wracając z zagranicy nie będą w stanie wydrukować swoich kart pokładowych. Wszystko po to, by nasi klienci mieli z nami jak najlepsze doświadczenia.  Dajemy  im możliwość wyboru i kontroli, dzięki czemu podróżowanie z British Airways będzie jeszcze łatwiejsze.” Powiedziała Anna Ingham-Grant, Commercial Manager East Central Europe British Airways.

 

British Airways było pierwszą linią lotniczą, która przygotowała dla klientów taką aplikację, gotową już w momencie wprowadzenia iPhonea na brytyjski rynek.  Od tej pory pobrało ją z iTunes ponad pół miliona użytkowników.  

 

Źródło: British Airways