Mobilna wersja serwisu iPKO biznes

PKO Bank Polski, jako jeden z  pierwszych banków w Polsce wdrożył usługę bankowości mobilnej dla klientów korporacyjnych – iPKO biznes mobile. iPKO biznes mobile zapewnia m.in. funkcję wielopodpisu przy dostępie mobilnym, a więc autoryzowanie transakcji za pośrednictwem telefonu komórkowego, podgląd sald na rachunkach bankowych i lokatach, a także dostęp do historii operacji na rachunkach firmowych.

Klienci korporacyjni coraz częściej korzystają z nowoczesnych rozwiązań oferowanych przez rynek, usprawniających proces zarządzania zasobami przedsiębiorstwa i przynoszących konkretne korzyści finansowe. Duża konkurencja zachęca do korzystania z innowacyjnych rozwiązań w zakresie usług bankowych. Dotyczy to szczególnie usług bankowości internetowej, zapewniających ciągły dostęp do informacji finansowych, a tym samym wpływających na szybkość i efektywność podejmowanych decyzji.

Funkcjonalności oferowanego przez PKO Bank Polski – iPKO biznes mobile zapewniają kadrze zarządzającej wyższego szczebla możliwość sprawowania bieżącej i wygodnej kontroli nad finansami nie tylko z biura, ale także w trakcie podróży służbowych.

„Staramy się wychodzić naprzeciw rosnącym oczekiwaniom przedsiębiorców i rozwijać ofertę produktów korporacyjnych tak, aby w jak największym stopniu wspomagać ich funkcjonowanie i rozwój. Jestem przekonana, że szeroka gama produktów i usług bankowości transakcyjnej PKO Banku Polskiego w połączeniu z takimi innowacyjnymi rozwiązaniami jak iPKO biznes mobile jest w stanie sprostać wszelkim dzisiejszym wymaganiom rynku”– podkreśla Agnieszka Wasilewska-Semail, dyrektor zarządzająca kierująca Pionem Bankowości Transakcyjnej PKO Banku Polskiego.

Z wprowadzonego do oferty banku na początku 2008r. serwisu iPKO biznes korzysta aktualnie 4,5 tys. klientów korporacyjnych.

Źródło: PKO Bank Polski