Raiffeisen Bank Polska dostosował swoją aplikację Mobilny Bank do iPhone’a 4 i iPada. Również pozostali użytkownicy serwisu bankowości mobilnej otrzymali możliwość korzystania z nowych funkcjonalności, ułatwiających zarządzanie kartami kredytowymi oraz zwiększających bezpieczeństwo.
Raiffeisen Bank Polska systematycznie rozwija serwis bankowości mobilnej, dostosowując go do rosnących możliwości oferowanych na rynku kolejnych modeli urządzeń przenośnych. Aplikacja Mobilny Bank jest już dostępna dla użytkowników najnowszego iPhone’a oraz iPada.
„Przygotowaliśmy kolejne niespodzianki dla fanów firmy Apple, wprowadzając ponad 30 zmian zwiększających funkcjonalność Mobilnego Banku i dostosowujących go do wysokiej rozdzielczości modelu iPhone 4 i iPada. Zmniejszyliśmy również wielkość przesyłanych danych, co jeszcze obniży koszty korzystania z bankowości mobilnej” – powiedział Mariusz Gliński, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej Raiffeisen Bank Polska.
Wśród wprowadzonych do aplikacji nowości wyróżniają się:
– tabela aktualnych kursów walut;
– podgląd historii kursów wybranej waluty w dowolnych okresach;
– wykresy kursów walut, w tym wykresy pełnoekranowe;
– usprawnienie sposobu wyszukiwania bankomatów i oddziałów;
– w przelewie dowolnym możliwość pobrania danych odbiorcy z książki adresowej telefonu;
– nowy widok menu głównego w postaci siatki ikon, obsługa rotacji ekranu;
– usprawnienie okna wyboru oferty lokat.
Zarówno posiadacze urządzeń Apple’a, jak i innych telefonów komórkowych mogą od niedawna używać kolejnych funkcjonalności Mobilnego Banku, ułatwiających zarządzanie kartami kredytowymi oraz zwiększających bezpieczeństwo korzystania z produktów banku. Klienci widzą, jaka jest aktualna kwota środków dostępnych na karcie kredytowej, listę blokad i odrzuconych płatności, oraz – co bardzo ważne – mogą zastrzec karty kredytowe i debetowe. Uzyskują też możliwość ustawienia nowego hasła do bankowości mobilnej z aplikacji.
Nowa wersja Mobilnego Banku dostosowana do modeli iPhone 4 i iPad jest do pobrania w App Store oraz na stronie www.mobilnybank.pl. Przed aktywacją można zapoznać się z pełną funkcjonalnością aplikacji, korzystając z wersji demonstracyjnej (dostępnej również dla osób, które nie są klientami Raiffeisen Bank Polska).
W ostatnim czasie bank, jako pierwszy na rynku, umożliwił również średnim i dużym firmom podgląd rachunków przez aplikację Mobilny Bank. Uprawnieni przedstawiciele firmy mogą sprawdzić, m.in. szczegóły rachunku i salda, historię operacji czy kursy walut.
Źródło: Raiffeisen Bank Polska