Mocna strona Heureki

Serwis www.heureka.pl został oficjalnie uruchomiony w grudniu 2005 roku. Celem nowej strony www jest pokazanie innowacyjnego podejścia do marketingu, jakie charakteryzuje Heurekę. Podejście to wynika z głębokiego przekonania, że tradycyjna reklama traci swoją skuteczność i potrzebne są nowe pomysły, pozwalające na skuteczne dotarcie z przekazem reklamowym do grup docelowych.

Wyrazem przeświadczenia o zmianach zachodzących na rynku reklamowym jest umieszczony na głównej stronie witryny Heureka.pl manifest „Reklama umiera”. Każdy z użytkowników strony www.heureka.pl może sprawdzić swoją wiedzę na temat kryzysu tradycyjnej reklamy uczestnicząc w sondzie na ten temat (www.heureka.pl/sonda).

Kreacja graficzna witryny zgodna jest z założeniami wizerunkowymi agencji i unikalnym podejściem Heureki do przekazu reklamowego. Grafika oparta została na półprzezroczystościach i grze efektami świetlnymi oraz światłocieniami. W realnym świecie granica pomiędzy reklamą i informacją zaciera się, formy reklamowe przenikają się z przekazem informacyjnym i szybko ewoluują. A specjaliści z agencji Heureka starają się wyznaczać nowe drogi, oświetlać je, sprawiać, by nowe pomysły „iskrzyły”, intrygowały odbiorców.

Mechanizmy flashowe zastosowane na www.heureka.pl mają za zadanie dać chwilę wytchnienia, zachęcają do zabawy. Wszyscy użytkownicy witryny są zaproszeni do aktywnego współtworzenia wizerunku strony, np. przesłania propozycji tła, którym można zastąpić obecne.

Do dyspozycji klientów agencji, profesjonalistów z branży reklamowej oraz wszystkich zainteresowanych marketingiem, oddany został także elektroniczny newsletter „Think-a-Head”. Jest on poświęcony niestandardowemu myśleniu w marketingu oraz najważniejszym światowym trendom w tej branży. Najlepsi eksperci Heureki analizują zmiany, które zachodzą w sposobie odbioru mediów przez konsumentów i prognozują wynikające z nich konsekwencje dla komunikacji marketingowej.