Moda na oszczędzanie w ING

ING Bank Śląski kontynuuje  kampanię reklamową konta oszczędnościowego. W szesnastu miastach Polski pojawiło się 520 citylightów zachęcających do oszczędzania. Zamiast tradycyjnego plakatu na nośnikach zostały zamieszczone prawdziwe koszulki. Kampanii towarzyszy konkurs na Facebooku.

Kreacje wykorzystane w kampanii nawiązują do mody na noszenie na t-shirtach haseł i idei, z którymi chcielibyśmy się identyfikować. Dlatego na koszulkach zamieszczone zostały hasła  zachęcające do oszczędzania:”

Działaniom w przestrzeni miejskiej towarzyszy konkurs w mediach społecznościowych. Zadanie konkursowe polega na zaprojektowaniu koszulki promującej modę na oszczędzanie. Najlepsze projekty zostaną wybrane przez znanych blogerów: Michała Góreckiego oraz Alinę Moskwę. Na zwycięzców czekają cztery nagrody pieniężne wysokości 1 tys. zł każda. Konkurs trwa od 25 lipca 2013.

Projekt jest częścią kampanii reklamowej „Albo oszczędzamy naprawdę, albo nam się wydaje”. Bank zwraca w niej uwagę, że zaoszczędzone w okazjach zakupowych pieniądze staną się prawdziwymi oszczędnościami dopiero wtedy, gdy trafią na konto oszczędnościowe. Na plakatach zostały umieszczone kody QR kierujące do strony www.zafinasowani.pl, gdzie eksperci finansowi banku oraz zewnętrzni specjaliści w przystępny sposób podpowiadają internautom, jak w praktyce rozsądnie zarządzać swoimi finansami.