Modelki.com – nie dla seksbiznesu

W 2003 roku specjaliści z USA wycenili wartość marketingową domeny na 100 tys. złotych. Firma oferuje ją w Polsce za 80 tys. złotych.

Uwzględniliśmy tutaj warunki polskiego rynku. Uważam, że 80 tys. zł to kwota jak najbardziej adekwatna do wartości domeny – mówi Arkadiusz Szczurowski, Prezes Domeny.pl.

Oferta skierowana jest głównie do firm z branży modelingu, choć już kilka miesięcy temu propozycję zakupu złożył jeden z zagranicznych koncernów branży erotycznej.

Nie chcemy, aby ta domena znalazła się w rękach biznesu erotycznego. Jej adresatem są tylko poważne i uznane firmy z branży reklamowo-modelingowej. Taką politykę przyjęliśmy – twierdzi Wojciech Dyląg, dyrektor ds. klientów kluczowych Domeny.pl.
Według niego, zbyt wiele domen ze słowem "modelki" padło ofiarą seksbiznesu, co niszczy wizerunek branży modelingu w Polsce i na świecie.