„Mój bank działa na moje konto” – wspólna kampania PKO Banku Polskiego i PKO Leasing

Pożyczka w 24 godziny? Decyzja leasingowa w 15 minut od złożenia kompletnego wniosku o finansowanie? To możliwe! PKO Bank Polski i PKO Leasing w najnowszej, wspólnej kampanii pod hasłem „Mój bank działa na moje konto” zachęcają przedsiębiorców z sektora MŚP do skorzystania z atrakcyjnej oferty.


PKO Bank Polski wraz ze spółkami z Grupy Kapitałowej zapewnia firmom kompleksową ofertę – rachunki do bieżącej obsługi finansowej, różne formy finansowania działalności, w tym pożyczki, kredyty obrotowe i inwestycyjne oraz leasing i faktoring. Już, co piąta firma zmieniająca bank wybiera PKO Bank Polski. Najnowsza kampania Banku skupia się na Pożyczce MSP, jako szybkim i prostym sposobie pozyskania funduszy na potrzeby firmy – nawet w 24 godziny!

Małe i średnie przedsiębiorstwa to klienci o szczególnych potrzebach, dla których przygotowaliśmy szereg ułatwień oraz szybkie i proste produkty kredytowe nawet w 24h. Wiemy, ile wysiłku i czasu należy poświęcić na prowadzenie dochodowej działalności i jak ważne jest, aby pieniądze dostępne były zawsze w odpowiednim czasie. Jako lider rynku w obsłudze firm z sektora MŚP chcemy, aby przedsiębiorcy mogli polegać na nas w każdej sytuacji, stąd w naszej ofercie odpowiednio dobrane produkty, m.in. szybka Pożyczka MSP nawet do 500 tys. zł bez zabezpieczeń rzeczowych – podkreśla Anna Podgórska, p.o. dyrektora Departamentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Wspólnie z kampanią reklamową Banku ruszyła kampania PKO Leasing.

Naszym celem jest zwiększenie świadomości klientów o ofercie spółki oraz umocnienie marki PKO Leasing wśród firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Głównym przekazem i benefitem kampanii jest szybkość procesu – możliwość uzyskania decyzji leasingowej nawet w 15 minut od złożenia kompletnego wniosku o finansowanie. Wybierając PKO Leasing klient oszczędza czas i może skoncentrować się na podstawowym biznesie – mówi Elżbieta Anders, członek Zarządu PKO Leasing.

Działania reklamowe potrwają dwa miesiące, a ich głównym nośnikiem są radio oraz internet. Kampanię zaplanował i zakupił Havas Media Group. Kreację przygotowała Agencja Warszawa.

Kompleksowa oferta Grupy PKO dla biznesu


Dużym zainteresowaniem wśród klientów cieszy się Pożyczka MSP, z której skorzystało dotychczas ponad 22 tys. klientów, a łączna kwota udzielonego finansowania to 2,7 mld zł. Pożyczka MSP to łatwy i szybki sposób na pozyskanie pieniędzy, elastyczność w spłacie oraz wydatkowaniu środków – fundusze mogą zostać przeznaczone na dowolny cen związany z prowadzoną działalnością. Jedynym ograniczeniem jest czas prowadzenia działalności – nie może być on krótszy niż 18 miesięcy. Maksymalna kwota pożyczki to 500 tysięcy złotych, a okres spłaty to aż 5 lat. Dla wybranych klientów Bank umożliwia zawarcie umowy pożyczki do 50 tys. zł w usługach elektronicznych iPKO bez dokumentów i bez wychodzenia z domu, zawarcie umowy jest potwierdzane kodem z aktualnego narzędzia autoryzacyjnego.

Alternatywną dla Pożyczki MSP formą finansowania jest kredyt inwestycyjny i obrotowy. Pierwszy daje możliwość sfinansowania inwestycji do nawet 80%, natomiast kredyt obrotowy można przeznaczyć na dowolny cel związany z działalnością, a okres kredytowania to nawet 36 miesięcy.

Bank zapewnia także inne możliwości finansowania, jak np. faktoring, gdzie źródło spłaty jest oparte na wiarygodności dłużnika faktoranta. Klienci MŚP w PKO Banku Polskim mogą także skorzystać z dopuszczalnego salda debetowego, przyznawanego klientom bez konieczności przedstawiania dokumentów finansowych, bez oceny zdolności kredytowej, jedynie w oparciu o wpływy na rachunek. Także karty kredytowe wydawane są w procesie uproszczonym z limitem do 10 tys. zł.

Z kolei PKO Leasing to największy leasingodawca w Polsce z 13 proc. udziałem w rynku. Leasing stanowi drugie, obok kredytu, główne źródło finansowania przedsiębiorców. PKO Leasing finansuje zarówno pojedyncze przedmioty, samochody czy sprzęt IT, jak również projekty inwestycyjne: maszyny czy linie technologiczne. 28 kwietnia nastąpiła fuzja prawna spółki z Grupy kapitałowej PKO Banku Polskiego z Raiffeisen-Leasing Polska. Aspiracją połączonej organizacji jest umocnienie pozycji doradcy pierwszego wyboru, podążającego za zróżnicowanymi potrzebami klientów i czerpiącego z potencjału marki PKO Banku