Mojeinteligo.pl nagrodzone w konkursie Firmowy Blog Roku

Blog MojeInteligo, uruchomiony w maju 2010 r., zdobył 2. miejsce w konkursie na Firmowy Blog Roku w kategorii Blog Profesjonalny i drugie miejsce pod względem liczby zebranych punktów wśród wszystkich 350 blogów zgłoszonych do konkursu.

Głównym założeniem, przeprowadzanego już po raz trzeci konkursu blogów jest promowanie wartościowego wykorzystania social media w działaniach komunikacyjnych firm i instytucji. Najważniejszym kryterium branym pod uwagę w trzeciej edycji konkursu blogów było przełamywanie stereotypów komunikacji firm. Pozostałymi kryteriami były: częstość i jakość wpisów, liczba autorów, znaczenie bloga w komunikacji firmy oraz liczba i jakość pojawiających się komentarzy. Oceniano także ogólny wyraz bloga (look and feel).

MojeInteligo wystartowało w maju tego roku i od początku stawiało na otwartą komunikację i szybką reakcję. Blog jest żywy, codziennie publikowane są nowe artykuły, dyskusje i komentarze: do 16 grudnia br. opublikowaliśmy 158 artykułów, 2731 komentarzy oraz 382 wypowiedzi ekspertów. Cieszy nas stale powiększające się grono Czytelników. Dziękując za wyróżnienie, obiecujemy dalszy rozwój serwisu, by na stałe zagościć w świadomości Internautów, jako miejsce otwartej komunikacji z Inteligo. – mówi Izabela Fręchowicz, na co dzień odpowiedzialna za MojeInteligo.

Konkurs jest realizowany na prowadzonym przez Dominika Kaznowskiego blogu: blogifirmowe.wordpress.com, koncentrującym się na ich wykorzystaniu w public relations. Blogi zgłoszone do tegorocznej edycji konkursu oceniła przeszło setka studentów dziennikarstwa Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Źródło: Inteligo