Mondial Assistance, lider branży assistance w Polsce, wprowadził do swojej oferty nowy produkt, skierowany do osób starszych. Na pakiet assistance dla seniorów składa się kompleksowe zestawienie usług opiekuńczych i informacyjnych, które na wypadek pogorszenia się stanu zdrowia klienta będą stanowić bardzo użyteczne uzupełnienie standardowych świadczeń zdrowotnych.
W ramach usług informacyjnych, wszystkie osoby korzystające z pakietu assistance dla seniorów mogą liczyć na dostęp do całodobowej infolinii. Za jej pośrednictwem możliwe jest uzyskanie wszelkich informacji dotyczących tematyki zdrowotnej. Do dyspozycji klientów pozostają również konsultanci wyspecjalizowani w konkretnych schorzeniach oraz zagadnieniach, co gwarantuje rzetelność przekazywanych informacji. Za pomocą tej usługi możliwe jest również telefoniczne zorganizowanie wizyty w wybranym szpitalu, jak i zlecenie przekazywania informacji rodzinie o stanie zdrowia klienta. Dzięki infolinii klienci mogą także uzyskać informacje o szacunkowych kosztach poszczególnych usług medycznych oraz usługodawcach współpracujących z Mondial Assistance.
W przypadku, gdy klient wymaga hospitalizacji, konsultanci Mondial Assistance organizują transport do odpowiedniej placówki medycznej w promieniu 100 km od miejsca zamieszkania klienta. Jeżeli najbliżsi nie mieszkają w okolicy klienta, możliwe jest również zorganizowanie ich transportu, noclegu wraz z pokryciem kosztów. Pakiet assistance dla seniorów obejmuje również dostarczenie odbiornika telewizyjnego, gdy dany oddział nie jest w niego wyposażony, oraz opiekę nad zwierzętami podczas pobytu klienta w szpitalu, co jest bardzo istotne w przypadku osób niemających nikogo bliskiego w miejscu zamieszkania. Po zakończeniu kuracji w szpitalu, konsultanci Mondial Assistance mogą również zorganizować powrót do domu oraz pomoc domową w pierwszych dniach po opuszczeniu placówki medycznej.
Pakiet assistance dla seniorów ma również wiele do zaoferowania osobom, które nie muszą być hospitalizowane, ale powinny lub muszą czasowo być unieruchomione. W takiej sytuacji klienci mogą liczyć na wsparcie opiekuńcze obejmujące pomoc domową, opiekę nad zwierzętami, organizację posiłków czy wykonanie zakupów medycznych (leki lub sprzęt rehabilitacyjny). Pakiet zapewnia również odpowiednią opiekę osobom zamieszkującym z klientem. W sytuacji czasowego unieruchomienia, podobnie jak podczas konieczności hospitalizacji, Mondial Assistance może zorganizować i pokryć koszty przyjazdu oraz noclegu osób bliskich. Jeżeli osoba czasowo unieruchomiona wymaga konkretnych zabiegów, jak najbardziej możliwe jest zorganizowanie odpowiedniego specjalisty, takiego jak pielęgniarka czy rehabilitant, przez konsultantów Mondial Assistance. Do pakietu assistance dla seniorów włączony został również najnowszy produkt oferowany przez Mondial Assistance – teleopieka.
– Stworzenie pakietu assistance dla seniorów jest spowodowane procesami zachodzącymi w polskim społeczeństwie oraz tworzącymi się w ten sposób nowymi potrzebami. Myślą przewodnią towarzyszącą podczas budowania tego produktu było zagwarantowanie jak najbardziej kompleksowych rozwiązań, które będą optymalnie dopasowane do specyficznych potrzeb beneficjentów. Było to również możliwe, dzięki dużemu doświadczeniu Mondial Assistance, licznym partnerom biznesowym i bogatej ofercie pozwalającej skonstruować tak rozbudowany produkt – komentuje Agnieszka Walczak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Mondial Assistance.
Pakiet assistance dla seniorów stanowi uzupełnienie oferty partnerów biznesowych Mondial Assistance – firm ubezpieczeniowych, banków oraz firm medycznych. Oznacza to, że jego dystrybucja będzie odbywała się na drodze Mondial Assistance-partner biznesowy-klient finalny (B2B2C).
Źródło: Mondial Assistance