Mondial Assistance uruchomił nowy sklep internetowy

Dziś Mondial Assistance oficjalnie uruchomił nowy sklep internetowy. Za jego pośrednictwem można nabyć pakiety pomocowe dla auta i domu. Oferta skierowana jest do klientów indywidualnych. Wraz z powstaniem sklepu pojawiła się również możliwość skorzystania z usług assistance oferowanych przez Mondial Assistance bez konieczności posiadania wcześniej wykupionej polisy.

W ramach assistance dla auta klienci mają do wyboru trzy pakiety rocznego ubezpieczenia: Basic, Comfort i All Inclusive, różnice się od siebie zakresem zagwarantowanych usług i obszarem, w którym klient podlega ochronie (Polska i Europa). Najbardziej rozbudowany wariant zawiera w sobie możliwość dokonania naprawy na miejscu zdarzenia, holowanie do stacji obsługi lub warsztatu, dostarczenie samochodu zastępczego, a nawet pomoc w kontynuacji podróży lub powrotu do miejsca zamieszkania. Na stronie klienci mogą też kupić krótkookresowe ubezpieczenie assistance na wyjazd zagraniczny. Takie produkty są szczególnie popularne w trakcie zimowych i letnich wyjazdów zagranicznych, gdzie dojazd organizujemy we własnym zakresie.
 
Podobnie oferta assistance dla domu także dzieli się na trzy różne pakiety o analogicznych nazwach. W najszerszym wariancie klienci mogą liczyć na pomoc fachowców, takich jak: dekarzy, ślusarzy, elektryków, stolarzy czy szklarzy, a także na serwis naprawczy sprzętu PC, RTV i AGD. W przypadku bardziej poważnego zdarzeni w domu klienci, którzy zdecydowali się na pakiet All Inclusive mają możliwości wyboru innych usług służących rozwiązaniu kryzysowych sytuacji. W ramach assistance dla domu oferowanego w sklepie pomoc-fachowcow.pl klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat za dojazd danego specjalisty do jego domu.

– Uruchomienie sklepu internetowego pomoc-fachowcow.pl to istotny krok w przybliżeniu usług oferowanych przez Mondial Assistance klientom indywidualnym w bardziej bezpośredni sposób. Mamy nadzieję, że przejrzystość strony oraz prezentowanych produktów spotka się z pozytywnym odzewem naszych klientów. Takie działania jak te wpływają na popularyzację idei assistance wśród Polaków – komentuje Tomasz Frączek, prezes zarządu Mondial Assistance.
 
Kolejną nowością, która została udostępniona klientom firmy jest darmowa aplikacja mobilna pozwalająca w szybki i intuicyjny sposób wezwać pomoc. Dodatkową zaletą tego rozwiązania jest to, że aplikacja pomaga w zlokalizowaniu osoby oczekującej na pomoc, co może okazać się pomocne w przypadku kiedy klient nie jest dokładnie w stanie określić swojego miejsca pobytu.

Wraz z uruchomieniem sklepu pomoc-fachowcow.pl klienci uzyskali również możliwość skorzystania z usług pomocy drogowych procujących dla Mondial Assistance, nawet jeśli nie posiadają polisy. Aby to uczynić wystarczy zadzwonić na właściwy numer, opisać przyczynę zdarzenia i oczekiwać na pomoc. Z taką usługę można zapłacić każdą kartą płatniczą przy pomocy specjalnego systemu telefonicznego. Dlatego nawet, gdy nie mamy polisy ani gotówki przy sobie możemy wezwać niezbędną pomoc.

Za pośrednictwem sklepu pomoc-fachowcow.pl można nabyć również pakiety ubezpieczeń turystycznych dostępnych w ofercie Mondial Assistance.

Źródło: Mondial Assistance