Mondial Assistance wdraża Navi-Guide dla klientów Statoil

Wraz z rozpoczęciem się okresu zimowego klienci instytucjonalni Statoil otrzymali Statoil Navi-Guide, pakiet specjalistycznych usług assistance, w tym modne usługi o charakterze GPS – osobistego nawigatora. Oferta realizowana jest we współpracy z firmą Mondial Assistance.

Usługa działa na podobnej zasadzie co GPS, może też być jej uzupełnieniem. Kierowcy posiadający osobistego nawigatora za pomocą swojego telefonu komórkowego otrzymują interesujące ich informacje na temat stanu dróg, korków na trasie, szybkich połączeń drogowych itd. Ponieważ jest to usługa o charakterze assistance, mogą skorzystać z niej także w przypadku trudnej sytuacji na drodze. Pracownicy infolinii przekażą w takim  wypadku również informacje na temat pomocy drogowej, warsztatu naprawczego, stacji wulkanizacyjnej lub innej placówki mogącej służyć pomocą w razie nieprzewidzianego zdarzenia. Dodatkowo za pomocą infolinii możliwe jest zarezerwowanie pokoju w hotelu, czy otrzymanie informacji o tym, gdzie mieści się najbliższa restauracja.

Usługa działa na zasadzie infolinii. Wystarczy zadzwonić na wcześniej przekazany numer telefonu, aby uzyskać niezbędną pomoc.

Dostęp do usługi Statoil Navi-Guide mogą mieć klienci, którzy korzystają z kart paliwowych „Statoil Firma” oraz „Statoil Eurofirma”. Zgodnie z ideą assistance mogą z niej korzystać przez 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę.

O wyborze Mondial Assistance jako partnera Statoil przesądziły znakomite wyniki oraz reputacja wśród firm działających w branży motoryzacyjnej. Jednym z kluczowych obszarów działalności firmy jest assistance samochodowe.

– Assistance samochodowe jest jednym z najważniejszych obszarów rozwoju naszej firmy. Pomimo iż jest najstarszym segmentem rynku, nadal intensywnie się rozwija. Żyjemy w biegu i do codziennego sprawnego funkcjonowania potrzebujemy szybko dostarczanych informacji. Nie mamy czasu na stanie w korkach czy wielogodzinne poszukiwanie pomocy. Dlatego tak bardzo rośnie w ostatnim czasie zainteresowanie usługami o charakterze GPS oraz usługami assistance – tłumaczy Tomasz Frączek, Prezes Zarządu Mondial Assistance w Polsce.

Mondial Assistance jest liderem polskiego i światowego rynku assistance. Świadczy usługi assistance m.in. dla marek: Bentley, Volvo, Chrysler, Jeep, Jaguar, Land Rover, Lexus, Toyota i Mitsubishi.
Źródło: Mondial Assistance