Monevia wdrożyła weryfikację tożsamości z wykorzystaniem eDO App

Od września klienci Monevii mogą już zdalnie potwierdzać tożsamość za pomocą bezpłatnej aplikacji eDO App. Rozwiązanie to dedykowane jest posiadaczom smartfonów i dowodów osobistych z warstwą elektroniczną (tzw. e-dowodów).

fot. fizkes / Shutterstock

eDO App to darmowa aplikacja stworzona przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych. Za jej pomocą możliwe jest dokonywanie zdalnego potwierdzenia tożsamości, co pozwala na załatwianie spraw urzędowych, jak i korzystanie z usług całkowicie online. Do korzystania z aplikacji niezbędne jest posiadanie e-dowodu z aktywną warstwą elektroniczną oraz smartfonu z modułem NFC.

„Monevia to pierwsza spółka z branży faktoringowej w gronie naszych partnerów. Dzięki aplikacji eDO App klienci Monevii otrzymują nowoczesne i wygodne narzędzie do zdalnego potwierdzania tożsamości z gwarancją pełnego zabezpieczenia ich danych. Jesteśmy przekonani, że nasze rozwiązanie szybko zaskarbi sobie zaufanie użytkowników, którzy docenią jego funkcjonalność i bezpieczeństwo” – mówi Mariusz Kujawski, członek zarządu Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych, odpowiedzialny za Pion Produktów Cyfrowych.

Monevia podąża za trendem wdrażania nowoczesnych technologii z zakresu automatyzacji i digitalizacji, które pozwalają klientom zaoszczędzić czas i uprościć proces korzystania z Platformy Monevia. Do tej pory Fintech zintegrował się już z systemem OCR – Scanye oraz nawiązał współpracę z Autenti w zakresie integracji e-podpisu.

„Bezpieczna weryfikacja tożsamości klienta jest kluczowa w obszarze świadczenia usług finansowych online. Uzupełnienie metod weryfikacji o eDO App to znaczące ułatwienie dla klientów Monevii, którzy zyskują narzędzie do wygodnego i szybkiego potwierdzenia tożsamości” – stwierdza Maciej Drowanowski, prezes zarządu Monevia.

Źródło informacji: PWPW