Morizon.pl zainwestuje ponad 1,1 mln w rozwój serwisu

Wyszukiwarka nieruchomości Morizon.pl rozpoczęła program inwestycyjny, który ma na celu zaprezentowanie internautom bazy ogłoszeń aktualizowanej w czasie rzeczywistym. Dzięki stworzeniu nowych narzędzi pozwalających na wymianę informacji pomiędzy ogłoszeniodawcami, Morizon.pl zaproponuje swoim użytkownikom nową jakość jeśli chodzi o aktualność i kompletność prezentowanych ofert. Projekt w 60% został dofinansowany przez Unię Europejską.

Plany Morizon.pl zakładają integrację wewnętrznych baz danych agencji z silnikiem wyszukiwarki co pozwoli m.in. na:
·    zautomatyzowanie procesu aktualizacji i dodawania ogłoszeń,
·    sukcesywne zwiększanie kompletności ofert oraz eliminowanie tych już nieaktualnych,
·    jednoczesne umieszczanie ofert w bazie ofert agencji i serwisie,
·    oszczędzenie czasu po stronie ogłoszeniodawcy oraz zwiększenie efektywności wydawanych budżetów reklamowych.

„Dziś, największym problemem wyszukiwarek nieruchomości jest aktualność i kompletność prezentowanych ofert. Szacuję, że średnio 30% ogłoszeń w serwisach jest nieaktualnych. Wierzę, że nasze rozwiązania będą kreowały technologiczne standardy na polskim internetowym rynku ogłoszeniowym. W praktyce stworzone narzędzia oraz modele pozycjonowania pozwolą zaprezentować internautom jedyną w Polsce aktualizowaną w czasie rzeczywistym bazę ogłoszeń” – dodaje Bolesław Drapella, prezes Morizon.pl.
 
Ponadto firma zamierza ułatwić wyszukiwanie odpowiednich ofert oraz pomóc użytkownikom w kwestiach prawnych związanych ze sprzedażą i wynajmem mieszkań, domów, lokali użytkowych i działek.

Firma planuje jednocześnie zaistnieć jako platforma informacyjna w obrębie rynku nieruchomości – aktualne wiadomości na temat trendów, porady ekspertów, interakcja z użytkownikiem – to funkcje mające wprowadzić Morizon.pl do top 10 serwisów w kategorii PBI: budownictwo i nieruchomości.

Za realizację rozwojowych planów odpowiedzialny jest nowy prezes serwisu – Bolesław Drapella, były dyrektor ds. rozwoju serwisu Gratka.pl.

Źródło: PR News