Rozszerzona oferta skierowana jest głównie do małych firmy, których nie stać na wykonanie profesjonalnej strony www. W pakiecie udostępniono między innymi:
– system CMS (Content Management System) do zarządzania treścią trzech dowolnie zdefiniowanych podstron,
– formularz kontaktowy,
– baner przewijany,
– mechanizmy dodawania aktualności i promocji,
– prosty formularz do edycji danych kontaktowych,
– rozbudowane statystyki odwiedzalności strony,
– narzędzia wspomagające pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach internetowych,
– subdomenę w domenie moto.pl,
– konto poczty elektronicznej w domenie moto.pl (opcja dodatkowa).
Wszystkie podmioty posiadające wpis w Motokatalogu mogą brać aktywny udział w ogólnopolskim programie lojalnościowym organizowanym przez MOTO.PL.
Dla firm, które działają na rynku, w branży motoryzacyjnej krócej niż rok, MOTO.PL przygotowało specjalną ofertę oddając pełną funkcjonalność systemu do zarządzania treścią na stronie, na rok za 12,20 zł.