Motorola V220 – Klapka jest Trendy

“Motorola V220 to bardzo udany przykład realizacji zasady “złotego środka” – taniego telefonu z nowoczesnym wyposażeniem. Odtwarzacz plików wideo, dźwięki MP3 i możliwość synchronizacji kalendarza i książki telefonicznej z komputerem wprowadzają użytkownika w świat zaawansowanych mulitmediów”, powiedział Grzegorz Podgórski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu telefonów komórkowych Motorola.

Główne Motocechy:

Aparat cyfrowy z 4-krotnym przybliżeniem umiejscowiony na zewnętrznej klapce, wygodna klawiatura, personalizacja menu, książka telefoniczna z wybieraniem głosowym, podziałem wpisów (biznes, dom, kilka numerów, e-mail) i opcją dołączenia zdjęcia identyfikującego kontakt, MMS, edycja wiadomości z pomocą inteligentnego słownika iTAP, raport doręczeń, odtwarzanie plików wideo, aplikacja MotoMixer do samodzielnego komponowania dźwięków, kalendarz, alarm, kalkulator, wbudowany zestaw głośnomówiący, gry z programem stymulującym wstrząsy, dźwięki MP3, trzy zakresy GSM, GPRS.

Motorola V220 jest oferowana w kolorze srebrnym z obudową w metalu i czerni, waży 80 gramów, wymiary to: 85,5mmx44mmx224mm. Telefon jest wyposażony w baterię litowo-jonową 820 mAh zapewniającą czas gotowości do 9 dni, wyświetlacz wewnętrzny 65 tysięcy kolorów o rozdzielczości 128×128 pikseli oraz zewnętrzny szary. Dzwonki i test funkcji V200

http://direct.motorola.com/pql/ProductHome.asp?country=POL&language=PQL&productid=29213

Zdjęcia dostępne są na stronach:

http://www.motorola.com/mediacenter/graphics/list/0,,4285-3,00.html

http://www.motorola.com/mediacenter/graphics/list/0,,4285-5,00.html

Informacje o Motoroli

Motorola (NYSE: MOT) jest światowym liderem w dziedzinie technologii łączności bezprzewodowej, szerokopasmowej i motoryzacyjnej oraz wprowadza innowacyjne rozwiązania w telekomunikacji, dzięki którym przedmioty stają się mądrzejsze, a ludziom żyje się lepiej. Sprzedaż w roku 2003 wyniosła 27,1 miliarda dolarów. Motorola jest przedsiębiorstwem globalnym, któremu przyświeca idea etycznej działalności handlowej, ochrony środowiska, oraz współdziałania z lokalnymi społecznościami.