Możecie już płacić za klapki Kubota Blikiem w Messengerze

W Kubocie od dzisiaj możesz zapłacić za produkty BLIKIEM w Messengerze. Wszystko to dzięki współpracy marki z operatorem płatności Tpay i KODA Bots, dostawcą systemu operacyjnego do automatyzacji komunikacji.

Rozwiązanie chatbotowe dla Kuboty to już druga tego typu wspólna realizacja Tpay i KODA Bots. Kilka miesięcy wcześniej zostało ono wdrożone dla marki Myszojeleń.

Cały proces zakupu można zamknąć w kilku krokach – po wyborze produktów i dodaniu ich do koszyka, następuje etap finalizacji zamówienia. W rozmowie z chatbotem klient zostaje poproszony o podanie podstawowych danych: imienia, nazwiska, numeru telefonu oraz adresu e-mail. Potrzebny jest również kod pocztowy, aby dokonać wyboru odpowiedniego Paczkomatu z listy (do wysyłki nie jest potrzebny adres zamawiającego). Ostatnim krokiem jest opłacenie zakupów za pomocą kodu BLIK, który należy wpisać w Messengerze, a następnie zaakceptować płatność w aplikacji bankowej w swoim telefonie.

Największymi zaletami tego rozwiązania jest prostota, szybkość i bezpieczeństwo procesu zakupowego. Klient nie musi przechodzić na stronę internetową sklepu – wystarczy, że rozpocznie rozmowę na Messengerze i będzie podążał za wskazówkami bota. Kluczowa jest tu także możliwość natychmiastowego opłacenia zakupów BLIKIEM. Według badań przeprowadzonych przez Tpay Polacy najchętniej korzystają z tej formy płatności – stawia na nią aż 77% badanych.

Źródło: Kubota