Blue Media we współpracy z Droplabs wdrożyło szybkie płatności elektroniczne za zakup biletów wstępu do Tatrzańskiego Parku Narodowego bezpośrednio na stronie internetowej parku.
Na stronie Tatrzańskiego Parku Narodowego – tpn.pl/zwiedzaj/e-bilety – turyści mają możliwość zakupu biletów wstępu na teren parku za pośrednictwem szybkich przelewów elektronicznych, płatności BLIK oraz kart. Za metody płatności internetowych na stronie tpn.pl odpowiada polska spółka Blue Media, operator płatności online.
Weryfikacja biletu polega na okazaniu kodu QR przy kontroli na terenie Parku. Zakupione online bilety wstępu można także dodać do aplikacji typu wallet dostępnych na urządzenia z Androidem i iOS (Apple Wallet).
– Tatrzański Park Narodowy jest miejscem, który zachwyca miliony turystów każdego roku. Korzystając z możliwości zakupienia biletu drogą online wielu z nich bezpiecznie ominie kolejki przy kasach. Dla obiektów i terenów, które cieszą się ogromną popularnością kluczowe jest stałe monitorowanie liczby wejść na teren parku. Dzięki naszemu rozwiązaniu, każdy zakupiony i wykorzystany bilet pojawia się w systemie – wyjaśnia Kamil Rotnicki z Droplabs, firmy dostarczającej system sprzedaży online, który umożliwia firmom i instytucjom rozpoczęcie sprzedaży w sieci w ciągu nawet kilkunastu godzin.
Parki narodowe są ponownie otwarte dla zwiedzających od 4 maja. Zakup online to obecnie najbezpieczniejsza metoda nabycia biletu wstępu.
– Życzymy wszystkim satysfakcjonującego pobytu na łonie natury, ale namawiamy do takiego korzystania z Parku, które nie narazi nas samych, innych użytkowników ani służb. Wpisuje się w to między innymi możliwość elektronicznego zakupu biletów wstępu. To kolejny kanał, sprawdzony, wygodny, z intuicyjną obsługą. W tej chwili tą drogą sprzedajemy bilety podstawowe, wkrótce pojawią się kolejne opcje, jak np. bilety grupowe, z Kartą Dużej Rodziny itd. – komentuje Szymon Ziobrowski, dyrektor Tatrzańskiego Parku Narodowego.
Tatrzański Park Narodowy umożliwia nadal zakup biletów przez zewnętrzne aplikacje oraz w punktach wejścia do Parku.
Źródło: Blue Media