Klienci Banku BPS oraz zrzeszonych Banków Spółdzielczych mogą już składać wnioski w programie Rodzina 500 Plus za pośrednictwem systemu bankowości internetowej dostępnego w ich banku.
W Banku BPS Klienci złożą wniosek za pośrednictwem systemu bankowości internetowej e25, natomiast w Bankach Spółdzielczych oferujących tę możliwość, odpowiednio za pomocą dostępnych w każdym z nich systemów bankowości internetowej. Lista Banków Spółdzielczych, w których można złożyć wniosek w programie Rodzina 500 plus za pośrednictwem bankowości internetowej dostępna jest pod linkiem: http://www.bankbps.pl/o-grupie-bps/wniosek-rodzina-500
Bank BPS oraz zrzeszone w Grupie BPS Banki Spółdzielcze pośredniczą w wymianie informacji pomiędzy Klientem a Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Klient korzystając
z systemu bankowości internetowej, może samodzielnie wypełnić oraz przesłać wniosek bez wychodzenia z domu. Należy pamiętać, że składając wniosek za pośrednictwem bankowości internetowej w Grupie BPS nie pobierana jest żadna opłata, ani nie trzeba instalować na komputerze żadnego dodatkowego oprogramowania.
Klient otrzyma na wskazany przez siebie adres e-mail Urzędowe Potwierdzenie Odbioru, jako potwierdzenie wysłania wniosku Rodzina 500 plus. Wiadomość będzie pochodziła z systemu Emp@tia (Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej), z adresu: upo500plus@mrpips.gov.pl
– Sektor bankowości spółdzielczej wyrósł z potrzeb lokalnych społeczności i niezmiennie działa na rzecz ich wsparcia, zarówno gospodarczego, jak i społecznego. Zaangażowanie w Program 500+ jest naturalną decyzją dla Banków Spółdzielczych oraz Banku BPS, ponieważ stanowi realizację misji budowania dobrych i długotrwałych relacji z Klientami. Bez wahania zdecydowaliśmy w Grupie BPS podjąć działania, które mogą w dodatkowy sposób wspomóc naszych Klientów – mówi Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej Banku BPS S.A.