Można wygrać 5 tysięcy złotych w konkursie Citi na Dzień Kobiet

Przy okazji Dnia Kobiet Citi Handlowy wspólnie z Citi Service Center Poland przygotował specjalną kampanię wizerunkową z udziałem prawdziwych pracujących w Citi w Polsce kobiet. Osią kampanii jest różnorodność, której elementy znajdziemy w historiach bohaterek na dedykowanej stronie www.dzialamzpasja.pl oraz w konkursie #dzialamzpasja na Facebooku nagradzającym i promującym odmienne pomysły kobiet na samorealizację.

 – Według badań publikowanych w The Economist rynek pracy w Polsce pozostaje jednym z sześciu najbardziej przyjaznych na świecie dla kobiet. Cieszę się, że naszymi działaniami na rzecz wzmacniania różnorodności Citi w Polsce realnie się do tego  przyczyniamy. Różnorodność wpisana jest w genotyp naszej organizacji. Dzień Kobiet to dobra okazja do tego, by podziękować Paniom za codzienną pracę, ale także by podzielić się z rynkiem najlepszymi praktykami na rzecz  rozwoju kultury różnorodności. Dzisiaj w Citi Handlowy co drugi menedżer jest kobietą, w Citi Service Center Poland co dziesiąty pracownik przyjechał do pracy z zagranicy, podobne zróżnicowanie obserwujemy jeśli chodzi o wiek naszych pracowników. W tym tkwi siła naszej organizacji,  tłumaczy Sławomir Sikora, prezes zarządu Citi Handlowy i Citi Country Officer Poland.

W tym roku Citi Handlowy i Citi Service Center w Polsce Dzień Kobiet celebruje kampanią pod hasłem #działamzpasją. Założeniem kampanii była różnorodność kobiecych pomysłów na siebie, które realizują w codziennej pracy i życiu prywatnym. Stąd twarzami zostały prawdziwe kobiety (pracownice banku i centrum usług wspólnych), które żyją i pracują z pasją. Ich historie przedstawione na landing page www.dzialamzpasja.pl oraz wydarzeniu #dzialamzpasja na Facebooku mają w założeniu zachęcić kobiety spoza firmy do podzielenia się swoimi historiami. Nagrody finansowe dostanie 5 kobiet, które w sposób najbardziej kreatywny przedstawią to, co robią i przekonają do swojej pasji jak najwięcej osób. O wygranej decydują głosy internautów.

Kampania wystartowała 6 marca i potrwa do 10 marca. Obecna kampania Citi Handlowy i Citi Service Center z okazji Dnia Kobiet to już trzecia edycja zapoczątkowanej w 2015 roku akcji. Za kreację odpowiada agencja Craft Worldwide Sp. Z o.o. , a media (m.in. gazeta.pl, onet.pl) zakupił dom mediowy Mediavest. Elementem kampanii jest badanie nt. ról męskich i kobiecych wśród pracowników Citi (Bank i centrum usług wspólnych ) w Polsce, w którym wzięło udział 776 osób.  

Wydarzenia towarzyszące obchodom międzynarodowego Dnia Kobiet będą trwały na poziomie globalnym w Citi cały marzec. Głównymi organizatorami są dwie prężnie działające inicjatywy pracownicze – Citi Women i Citi Diversity. Na całym świecie dla klientów, pracowników i członków społeczności lokalnych zaplanowano 200 spotkań i akcji w ponad stu miastach. Dominującym hasłem tegorocznych obchodów Międzynarodowego Dnia Kobiet w Citi (IWD) jest „it takes all of us” , co wskazuje na rolę każdego z pracowników w budowaniu organizacji.