mPay pojawił się na polskim rynku równo 20 lat temu. Z tej okazji dla użytkowników aplikacji przygotowano specjalną akcję „Świętuj z nami 20-lecie mPay”. Od 2 czerwca 2023 roku pasażerowie PKP Intercity, którzy dokonają zakupu biletów za pomocą aplikacji, otrzymają zwrot części środków w postaci doładowania portmonetki mPay.
Promocja obowiązuje do 20 czerwca 2023 r. – dotyczy wyłącznie biletów jednorazowych oraz okresowych PKP Intercity na przejazdy krajowe i międzynarodowe. Bilety zakupione w inny sposób, np. na stronie internetowej przewoźnika, w kasach biletowych lub automatach, nie są objęte promocją.
W ramach promocji użytkownik może otrzymać tylko jeden zwrot, którego wartość obliczana jest na podstawie pierwszego biletu zakupionego w trakcie trwania akcji. Zwrot w wysokości 20% brutto za bilet przyznawany jest automatycznie tuż po jego zakupie i realizowany w terminie do 14 dni roboczych. Środki zwracane są w formie doładowania portmonetki mPay uczestnika promocji. Każdy użytkownik aplikacji staje się uczestnikiem promocji automatycznie, jeśli tylko spełnia warunki określone w regulaminie.
Ceny biletów PKP Intercity kupowanych przez aplikację są takie same, jak w tradycyjnych punktach sprzedaży. Po zainstalowaniu aplikacji wystarczy się zarejestrować i zasilić swoją elektroniczną portmonetkę mPay środkami pieniężnymi np. za pomocą przelewu bankowego. Do aplikacji można też podpiąć kartę płatniczą, co pozwala uniknąć konieczności pamiętania o regularnych zasilaniach konta.
Zakup biletu trwa zaledwie kilka sekund, a transakcji można dokonać o dowolnej porze dnia i nocy. Dzięki zakupom w aplikacji mobilnej unikamy konieczności szukania biletomatu czy punktu sprzedaży oraz stania w długich kolejkach do kasy.
mPay sukcesywnie wprowadza nowe usługi, aby aplikacja była jak najbardziej funkcjonalna dla klientów. Korzystając ze smartfona można płacić za postój samochodów w strefach w blisko 90 miastach i na wielu parkingach prywatnych, opłacać przejazd autostradami, kupować bilety na pociągi PKP Intercity oraz kolei regionalnych, a także bilety komunikacji miejskiej w ponad 100 miastach. W mPay można wybrać także korzystne ubezpieczenie (np. na podróż czy samochodu), zrobić przelew, nadać przesyłkę kurierską, kupić bilety na wiele atrakcji oraz opłacić dostęp do serwisów filmowych i muzycznych. Dzięki współpracy z partnerami poprzez mPay można także zainwestować w akcje, obligacje oraz cieszące się największym zainteresowaniem ETF-y.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców mPay wprowadził rozwiązanie także dla firm. Ma ono na celu ułatwienie wielu codziennych czynności, z jakimi mierzą się pracodawcy oraz pracownicy. Usługa pozwala zautomatyzować płatności, zyskać nad nimi pełną kontrolę oraz ułatwić cykliczne rozliczenia. Oparta jest o system mFlota, z poziomu którego zarządzanie podróżami służbowymi pracowników jest niezwykle proste.
Źródło: mPay