mPay wprowadza kolejne usługi zarządzania finansami osobistymi

Rozwój mobilnej aplikacji płatniczej mPay zakłada poszerzanie portfolio produktów i usług dostępnych z jej poziomu. Od teraz w mPay dostępne są kolejne opcje zarządzania finansami osobistymi. mPay ogłasza wzmocnienia kadrowe i kolejne innowacje, w tym z obszaru otwartej bankowości, płatności za produkty i usługi, a także automatyzujące proces opłacania rachunków. Równolegle przyspieszone zostaną prace nad rozwiązaniami umożliwiającymi szybkie przekazywanie środków oraz nad nowoczesnymi technologiami pozwalającymi podmiotom trzecim na wdrożenie usług płatniczych.

Aplikacja mPay

Spółka mPay działa na rynku od 2003 roku, tworząc i rozwijając innowacyjne instrumenty umożliwiające realizację transakcji finansowych za pomocą urządzeń mobilnych. Flagowym produktem spółki jest aplikacja mPay, umożliwiająca m.in. zakup biletów komunikacyjnych, regulowanie należności za parkowanie czy zasilanie telefonicznych kont prepaid za pomocą smartfona lub tabletu.

Do Spółki na stanowisko członka zarządu dołącza Karol Zielinski, doświadczony manager, dobrze znany w świecie technologii FinTech. Wcześniej związany m.in. z firmą PayLane, obsługującą polskie i międzynarodowe płatności internetowe, i mobilne oraz Polskie ePłatności, dobrze znanego na rynku gracza specjalizującego się w obszarze płatności w terminalach POS. Po przejęciu grupy Polskie ePłatności przez duńską firmę Nets Group, Karol Zielinski skupił się na rozwijaniu biznesu marketplace’owego dla właścicieli zwierząt, by teraz wrócić z powrotem do obszaru FinTech.

Dzięki nowym partnerom mPay S.A., użytkownikom zostały udostępnione nowe produkty i usługi, takie jak możliwość wnioskowania o pożyczki w Soonly oraz korzystania z usług inwestycyjnych platform WealthSeed i Finax. Nowością jest też ogłoszona umowa z firmą BillTech, dzięki której mPay zamierza usprawnić proces opłacania rachunków użytkownikom aplikacji.

Od niedawna mPay wychodzi również naprzeciw potrzebom firm. Już dostępna usługa mPay dla firm to rozwiązanie, które ma na celu ułatwienie wielu codziennych czynności, z jakimi mierzą się przedsiębiorcy w zakresie obsługi podróży służbowych. Usługa pozwala zautomatyzować płatności, zyskać nad nimi pełną kontrolę oraz ułatwić comiesięczne rozliczanie. Oparta jest ona o system mFlota, z poziomu którego zarządzanie podróżami służbowymi jest bardzo proste.

Kolejne nowości produktowe wdrożone w aplikacji mPay, to mPay Premium oraz mPay Club.

mPay Premium to usługa najwyższej jakości, w której gwarantowane jest użytkownikom SLA na poziomie 99,6% – wręcz niespotykanym na polskim rynku, jak również niższe opłaty za zasilenie mRachunku, brak opłat za przechowywanie kart w mPay Wallet oraz integrację z Masterpass. Do tego też dochodzą darmowe raporty i noty rozliczeniowe, brak reklam w aplikacji oraz wiele innych benefitów.

mPay Club to zaś innowacyjny program lojalnościowy z elementami grywalizacji, gdzie użytkownicy otrzymują punkty w formie mCoinów m.in. za różne transakcje zakupu, czy polecanie aplikacji mPay. Za zebrane mCoiny można otrzymać nagrody, mVouchery Club na usługi oraz atrakcyjne zniżki. W mPay Club nagradzana jest aktywność. Nagrody będą z dnia na dzień coraz ciekawsze, a po przekroczeniu 100 mln mCoiny zamienią się w wymienne utility tokens.

Źródło: mPay