mRabatki to przedsięwzięcie długoterminowe, realizowane wspólnie z partnerami mBanku. W pierwszej kolejności mBank rozpoczyna współpracę z siecią salonów odzieżowych RESERVED, która do końca br. będzie promować płatności kartami mBanku oraz izzyBanku 10% rabatem na wszystkie swoje produkty.
mRabatki mają na celu dostarczyć ponad 311 tys. Klientów mBanku wartość dodaną, szczególnie w przedświątecznym okresie.
Z analiz płatności kartami mBanku oraz izzyBanku wynika, że Klienci chętnie dokonują zakupów w salonach RESERVED i właśnie dlatego mBank zrealizował pomysł aby nagradzać te zakupy 10% rabatem.
http://www.mRabatki.mBank.com.pl
mBank powstał dwa lata temu. Dziś zajmuje znaczące miejsce w polskim sektorze bankowym i jest zdecydowanym liderem bankowości elektronicznej – będąc postrzeganym jako bank internetowy. Wizerunek mBanku pokrywa się z rzeczywistością, chociaż mBank wykorzystuje wszystkie dostępne kanały dystrybucji i komunikacji z Klientami z wyjątkiem własnych oddziałów. Model biznesowy ulega ciągłym zmianom, ale zachowuje podstawowe wyróżniki – mBank nie oferuje wszystkiego, co w świecie finansów wymyślono, a tylko takie produkty i usługi, które są Klientom najbardziej potrzebne, za to w najlepszych cenach i najlepszej jakości na rynku. Ta zasada jest podstawowym elementem modelu biznesowego mBanku i pozostanie nim w przyszłości. Internet nie jest strategią działania mBanku, lecz narzędziem.