mSzop – pasaż handlowy w mBanku

mSzop jest także platformą informacyjną, na bieżąco prezentującą najciekawsze oferty partnerów, które dla Klientów mBanku premiowane są dodatkowymi rabatami bądź upominkami.

Aktualne promocje zakupów on line w mSzopie:

– największa księgarnia informatyczna – Helion.pl- dodaje kubek do każdego zakupu,

– firmy iRIVER – sprzedaje swój sprzęt 10% taniej,

– perfumeria.pl – oferuje dostawę gratis.

mSzop zawiera także ofertę off line – promocja organizowana wraz z siecią salonów sprzedaży EMPiK pod hasłem „Serce w rozterce?”. Do 22 lutego br. wybrane produkty, zakupione w dowolnym salonie EMPiK przy użyciu kart mBanku będą premiowane rabatem.

http://www.mbank.com.pl/pasaz/?kat=31&page=1

W chwili obecnej na platformie pasażu znajdują się oferty następujących partnerów mBanku:

– www.merlin.pl – największa księgarnia internetowa w Polsce,

– www.pedet.pl – jedna z najpopularniejszych perfumerii w sieci

– www.helion.pl – wiodąca na rynku polskim księgarnia informatyczna

– www.pedigree.pl – uruchomiony niedawno internetowy sklep Pedigree z pokarmem dla psów

– www.iriver.com.pl – dostawca wysokiej jakości przenośnych odtwarzaczy mp3

Docelowo oferta pasażu zostanie poszerzona o kolejnych partnerów, m.in z branży turystycznej.

Wynegocjowanie lepszej oferty dla naszych Klientów u partnerów jest możliwe, ze względu na wysoką wartość transakcji, jakich dokonują nasi Klienci w Internecie. W ubiegłym roku Klienci mBanku kupili dobra i usługi online płacąc Kartą bądź usługą mTRANSFER o wartości ponad 17,5 mln. zł. To daje mBankowi 9% udział w obrotach w Internecie w 2003 roku. Ponadto transakcje w Internecie dokonywane przy pomocy kart wirtualnych i kart kredytowych stanowiły 1/5 wszystkich transakcji autoryzowanych przez eCard. To potwierdza fakt, że Klienci mBanku to aktualni lub potencjalni użytkownicy sklepów internetowych i to właśnie z myślą o nich jest przygotowany mSzop. – zaznacza Jarosław Frankowski, odpowiedzialny za rozwój mSzopu.

http://www.mbank.com.pl/pasaz

Polski rynek internetowy cały czas się zmienia i coraz bardziej zaczyna przypominać dojrzałe rynki w krajach zachodnich. Według danych amerykańskiego Departamentu Handlu w ostatnim kwartale handel elektroniczny zyskał na wartości 27 proc. i stanowi obecnie 1,5 proc. całego handlu detalicznego.

Również w ubiegłym roku Klienci mBanku dokonali transakcji za pomocą usługi mTRANSFER na łączną kwotę 6,4 mln zł, osiągając w ten sposób 10% udział w ogóle transakcji internetowych dokonanych przy pomocy elektronicznych narzędzi płatności.