mTRANSFER w 1,4 tys. kolejnych e-sklepów

Usługa szybkich płatności internetowych mTRANSFER została uruchomiona w 1,4 tys. kolejnych e-sklepów, działających na platformie IAI-Shop.com.

Wdrożenie możliwe było dzięki współpracy mBanku z operatorem platformy IAI-Shop.com, która obsługuje sklepy internetowe w Polsce. Dzięki tej kooperacji z mTRANSFERu mogą korzystać Klienci kolejnych 1,4 tys. e-sklepów w Polsce.

Dzięki współpracy z mBankiem zaoferowaliśmy natychmiastowy sposób opłacania zamówienia dla 30. proc. klientów kupujących w sklepach obsługiwanych przez naszą platformę – mówi Paweł Fornalski, prezes i założyciel IAI SA.

Według szacunków, na polskim rynku funkcjonuje obecnie ok. 10 tys. sklepów internetowych. Część z nich nie oferuje możliwości szybkiej zapłaty za towar, przez co Klienci muszą się liczyć z przedłużającym się czasem dostarczenia towaru – mówi Andrzej Chechliński, odpowiedzialny za rozwój usługi mTRANSFER w mBanku. Dzięki zastosowaniu naszej usługi, sklepy mogą znacznie skrócić czas dostawy, ponieważ o zapłacie za towar dowiadują się od razu, nie zaś dzień czy dwa później, jak to bywa w wypadku tradycyjnego przelewu, albo nawet 7-14 dni, co ma miejsce w przypadku pobrania – dodaje Chechliński.

Stworzony przez mBank mTRANSFER jest popularnym narzędziem dokonywania płatności w internecie. Tylko w ciągu ostatnich czterech lat liczba transakcji dokonywanych za jego pośrednictwem wzrosła siedmiokrotnie, zaś w ciągu ostatniego roku obroty w ramach usługi podwoiły się. Obecnie narzędzie to umożliwia dokonywanie płatności nie tylko ze środków na rachunku, ale również z karty kredytowej oraz uruchamianego w trakcie procesu zapłaty kredytu gotówkowego (dostępnego dla stałych klientów banku w ramach „Oferty dla Ciebie”).

Co daje mTRANSFER?

Wdrożone na platformie IAI-Shop.com narzędzie pozwoli właścicielom tam zlokalizowanych sklepów na szybszą realizację zamówień –  transfer środków realizowany jest on-line po zatwierdzeniu przez klienta płatności hasłem. Korzystając z dostarczonego przez mBank rozwiązania, sklepy otrzymują możliwość korzystania z elektronicznego potwierdzania transakcji oraz natychmiastowego powiadamiania o wykonaniu przelewu, które informuje sklep o rezultacie dokonanej przez klienta płatności. Dzięki tej usłudze właściciel sklepu nie musi logować się do serwisu transakcyjnego aby odnaleźć w historii rachunku płatność dokonaną przez klienta. Usługa pozwala na pełną automatyzację systemu realizacji zamówień w sklepach internetowych.

Według szacunków mBanku, usługa mTRANSFER dostępna jest obecnie w ponad połowie wszystkich polskich sklepów internetowych.

Źródło: mBank