Multi Communications dla Europejskiego Funduszu Hipotecznego S.A.

Polska pozostaje jednym z najbardziej atrakcyjnych krajów do inwestycji w Europie Centralnej i Wschodniej – mówi Marcin Podobas Wiceprezes Zarządu Europejskiego Funduszu Hipotecznego S.A. – Rynek nieruchomości hotelowych jest wciąż we wczesnej fazie wzrostu, co daje możliwość osiągnięcia wysokich rentowności z inwestycji w tym sektorze. EFH S.A. od lat z powodzeniem prowadzi działalność biznesową na rynku nieruchomości turystycznych. Wspólnie z Agencją Multi Communications chcemy, aby wraz z rozwojem naszej Spółki, rosła również świadomość marki EFH S.A. jako dużego inwestora z szerokim doświadczeniem na rynku nieruchomości.

Europejski Fundusz Hipoteczny S.A. działa od 14 lat. Koncentruje się na finansowaniu oraz prowadzeniu działalności inwestycyjnej na własny rachunek w sektorze nieruchomości. Spółka specjalizuje się przede wszystkim w realizacji inwestycji w zakresie projektów hotelowych w standardzie 3-5 gwiazdek, z zapleczem konferencyjno-szkoleniowym i/lub funkcją SPA. Europejski Fundusz Hipoteczny S.A. oferuje także finansowanie nieruchomości i ruchomości w formie leasingu lub dzierżawy zwrotnej na okres od 12 do 300 miesięcy.

Według szacunków, nawet 5 miliardów zł może zostać zainwestowane w polskie hotelarstwo w ciągu najbliższych 4 lat – twierdzi Mariusz Pleban, partner zarządzający Multi Communications. – Rynek wciąż się rozwija i ewoluuje. Jest to najlepszy moment, do stworzenia nowych kanałów komunikacyjnych, pomiędzy spółką publiczną, inwestorami oraz mediami. Praca dla EFH S.A. będzie dla nas kolejnym wyzwaniem, które podobnie jak nasze inne przedsięwzięcia, okaże się sukcesem.

Spółka EFH S.A. debiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych 21 grudnia 2007 roku. Publiczna subskrypcja obejmowała do 20 mln akcji serii E. Wartość oferty akcji serii E wyniosła 27 mln 499 tys. 305 zł.

W 2007 r. przychody netto Grupy EFH wyniosły 32 mln zł, zysk brutto 16,9 mln zł, a zysk netto 12,9 mln.