Multi Communications dla Volkswagen Bank Polska S.A.

Multi Communications rozpoczęło współpracę z Volkswagen Bank Polska S.A. – instytucji oferującej pełne spektrum nowoczesnej bankowości – od finansowania samochodów po bankowość elektroniczną i obsługę firm oraz klientów prywatnych. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej.

Do zadań Agencji należy m.in. współtworzenie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej oraz stałe doradztwo na poziomie strategicznym i narzędziowym. W ramach współpracy, Multi Communications będzie prowadziło również działania media relations, w tym PR ekspercki. Agencja została wybrana w drodze przetargu. Projekt realizowany jest przez zespół Business&Corporate Communications, w tym m.in. przez Edytę Miszczuk, senior account managera oraz Krzysztofa Krzyżanowskiego, junior account managera.

– Znalezienie synergii działań z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej jest niezwykle istotne w kontekście wspierania realizacji celów biznesowych. W przypadku tak dużych organizacji, jaką jest Volkswagen Bank Polska, rola tego czynnika rośnie. Podczas realizacji projektu będziemy mieli okazję wykorzystać wieloletnie doświadczenie w pracy dla instytucji finansowych. Współpraca z tak prestiżową firmą to dla nas duże wyróżnienie – mówi Dorota Bieniek-Kaska, PR Department Director w Multi Communications.

Volkswagen Bank Polska specjalizuje się w finansowaniu zakupu pojazdów. Świadczy również usługi bankowości bezpośredniej, skierowane do klientów indywidualnych i przedsiębiorców – Volkswagen Bank direct. W ramach holdingu, w Polsce funkcjonuje jeszcze Volkswagen Leasing Polska zajmujący się leasingiem samochodów marek należących do koncernu Volkswagen oraz Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy, oferujący produkty ubezpieczeniowe dedykowane klientom kupującym samochody koncernu.

Źródło: Multi Communications