MultiBank liderem rankingu jakości obsługi

„Jakość na Bank” to ranking, który po raz pierwszy przeprowadzony został w maju tego roku. Jego celem jest ocena jakości obsługi oferowanej w placówkach bankowych. Badanie przygotował TNS Polska, we współpracy z firmą Deloitte i Pulsem Biznesu, a jego pierwszym zwycięzcą jest MultiBank.

Ranking „Jakość na Bank” TNS Polska powstał na podstawie badań przeprowadzonych w maju 2012 r. w blisko 1500 oddziałach 22 banków detalicznych (ankieterzy odwiedzili co 10. oddział bankowy w Polsce). Przebadane placówki wybrano losowo. Badanie przeprowadzone zostało metodą „tajemniczego klienta” i obejmowało 8 obszarów. Pracownicy MultiBanku okazali się najlepsi między innymi w analizie potrzeb klienta oraz budowaniu i podtrzymywaniu pozytywnych relacji. Łącznie w zestawieniu MultiBank zdobył 81,8 punktów proc. wyprzedając o ponad 5 p.p pozostałe banki znajdujące się na podium oraz o blisko 40 p.p. bank zamykający zestawienia.

Jakość obsługi prezentowana w oddziałach MultiBanku doceniona została przez niezależnych ekspertów już po raz drugi w ciągu ostatniego roku. We wrześniu 2011 r. bank został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem tradycyjnym i liderem bankowej jakości obsługi w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”.

– Bankowość transakcyjna wyszła z oddziałów i przeniosła się do kanałów zdalnych. Jednak placówka nadal pozostaje najlepszym miejscem na spotkanie z doradcą i uzyskanie fachowej porady. Model ten nie tylko nie zdewaluował się, ale w najbliższym czasie będzie stanowił istotną przewagę konkurencyjną. Tym bardziej cieszy, że jakość obsługi i dobre zrozumienie klienta jest mocną stroną MultiBanku – Cezary Kocik, członek zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej.

 

Źródło: MultiBank