MultiBank modyfikuje strategię, celuje w 1 mln klientów

Zgodnie z przedstawioną we wrześniu 2006 roku strategią dla MultiBanku w 2010 roku liczba jego klientów wzrosnąć miała do 600 tys. klientów, do 160 tys. klientów zamożnych a liczba rachunków małych firm do 150 tys. „Podwyższyliśmy nasze cele. Obecnie naszym celem jest osiągnięcie 1 mln klientów” – powiedział PAP Jarosław Mastalerz, od dwóch miesięcy członek zarządu BRE Banku, odpowiedzialny za segment bankowości detalicznej.

„Na koniec czerwca 2007 roku MultiBank miał 371 tys. klientów, czyli 10,3 proc. więcej niż na koniec 2006 roku. Mastalerz poinformował, że BRE Bank zamierza jednak zmodyfikować model biznesowy MultiBanku. Do tej pory MultiBank koncentrował się na klientach, którzy dysponują miesięcznymi wpływami na rachunek w wysokości min. 5 tys. zł lub ulokowali w banku minimum 100 tys. zł. Teraz bank zainteresuje się także klientami, którzy potencjalnie, w perspektywie kilku lat, mogą osiągnąć status kwalifikujący ich do segmentu mass affluent.” – podaje PAP.

W piątek MultiBank poinformował, że w banku doszło do zmian kadrowych. Od poniedziałku Jarosław Mastalerz będzie tymczasowo pełnił także obowiązki Dyrektora Banku ds. MultiBanku. Natomiast z dniem 15 października Cezary Kocik obejmie stanowisko Dyrektora Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bankowości Detalicznej. Piotr Kociołek, dotychczasowy Dyrektor Banku ds. MultiBanku i Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bankowości Detalicznej, postanowił powrócić do pracy w branży konsultingowej.