MultiBank najlepszym bankiem dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców według rankingu miesięcznika Profit

Zdobył także I miejsce oraz tytuł Jaskółki Profitu w przygotowanym po raz pierwszy rankingu banków dla małych firm. Swój sukces MultiBank zawdzięcza m.in. pozbawionej słabych punktów kompleksowej ofercie, jakości oraz bardzo wysokiej ocenie placówek. Ankieterzy PBS przeprowadzających badanie jakości obsługi w bankach na zlecenie „Profitu” docenili m.in. wystrój placówek, sposób organizacji pracy w Centrach Usług Finansowych oraz grzeczną i rzeczową obsługę.

MultiBank powstał w drugiej połowie 2001 roku, jako kolejna inicjatywa BRE Banku na rynku bankowości detalicznej. Jest pierwszym bankiem internetowym posiadającym sieć placówek. Umożliwia dostęp do usług z wykorzystaniem placówek, Internetu, multilinii, telefonu komórkowego, usługi SMS i WAP.

Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych. Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:

– MultiKonto młodzieżowe, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,

– MultiKonto jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,

– MultiKonto ja, dla ludzi aktywnych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,

– MultiKonto my, przeznaczone do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego,

– Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP,

– MultiKonto Business Class, przeznaczone dla małych i dynamicznych firm,

– MultiKonto Business Medicus, skierowane do firm z branży medycznej,

– MultiKonto Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.

Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.