MultiBank – pełna kontrola wydatków w czasie przedświątecznych zakupów

Posiadacze kart kredytowych MultiBanku za pośrednictwem bankomatu mogą sprawdzić wysokość dostępnego limitu kredytowego. O nową funkcjonalność zostały wzbogacone bankomaty zlokalizowane w Centrach Usług Finansowych MultiBanku oraz bankomaty Sieci Euronet. Warunkiem uzyskania informacji o saldzie jest posiadanie aktywnej karty ze zdefiniowanym PIN-em.. Opcja sprawdzania salda jest płatna i kosztuje jednorazowo 1 zł niezależnie od rodzaju MultiKonta. Listę bankomatów z rozszerzoną funkcjonalnością można znaleźć na stronach internetowych MultiBanku.

Informacje o saldzie na rachunku można uzyskać także korzystając z niedrogiej i bezpiecznej usługi SMS. Aby poznać stan konta należy wysłać SMS z odpowiednim tekstem. Koszt SMS do MultiBanku to koszt zwykłego SMS w sieci operatora. Dla bezpieczeństwa SMS można uzyskać tylko na nr telefonu zarejestrowany w systemie MultiBanku. O próbie uzyskania informacji z innego numeru właściciel MultiKonta jest natychmiast powiadamiany SMSem.

Aktualny stan środków na koncie można sprawdzić również za pośrednictwem multilinii (Automatyczny Serwis Telefoniczny) oraz Internetu.

MultiBank wydaje karty debetowe umożliwiające korzystanie ze zgromadzonych środków, do wszystkich rachunków indywidualnych i firmowych. Karty debetowe dają możliwość podejmowania gotówki z bankomatów oraz płacenia w sklepach za zakupy. Wypłaty gotówki w bankomatach w Centrach Usług Finansowych MultiBanku, bankomatach Sieci Euronet oraz sieci Banku Zachodniego WBK SA są bezpłatne. Prowizja za wypłatę gotówki w pozostałych bankomatach w kraju wynosi tylko 5 zł, a w bankomatach zagranicznych 10 zł, niezależnie od kwoty wypłaty.

Posiadacze kart debetowych MultiBanku mogą ustalać indywidualne limity transakcyjne m.in. dzienne limity dla wypłat gotówki w bankomatach (nawet do 15.000 zł) i dla transakcji bezgotówkowych. Ustalając limit transakcji na 0 zł posiadacz karty może również zablokować wybrany rodzaj transakcji dla karty.

Dodatkowo karty pozwalają na korzystanie z usług dostępnych w serwisie internetowym MultiBanku. W ten sposób można aktywować kartę i zdefiniować lub zmienić PIN do karty, aktywować ubezpieczenie dla karty, zmienić limity transakcyjne oraz zastrzec kartę, a także uzyskać informacje dotyczące dostępnych limitów transakcji, blokad, listy i szczegółów transakcji dokonanych kartą.

Posiadacz MultiKonta może zamówić karty debetowe za pośrednictwem multilinii lub w placówce MultiBanku