Do przetargu na obsługę MultiBanku stanęły agencje sieciowe, duże agencje krajowe oraz butique kreatywne. Podstawowym zadaniem postawionym firmom startującym w przetargu było opracowanie w kompleksowej koncepcji kreatywnej dalszego budowania wizerunku marki MultiBank w oparciu o kluczowe jej benefity. Na short liście w drugim etapie przetargu znalazły się agencje Fast Line, Cytryna oraz Your Design.
MultiBank powstał w drugiej połowie 2001 roku, jako kolejna inicjatywa BRE Banku na rynku bankowości detalicznej. Jest pierwszym bankiem internetowym posiadającym sieć placówek. W chwili obecnej dysponuje 29 Centrami Usług Finansowych we wszystkich większych miastach Polski.
Filozofia MultiBanku oparta jest na wielokanałowym dostępie do konta z wykorzystaniem placówek, Internetu – www.multibank.pl, multilinii – 0 801 300 000 lub 0 42 6 300 000, telefonu komórkowego, usługi SMS i WAP. Korzystając z nowoczesnych sposobów komunikacji Klienci MultiBanku większości operacji bankowych mogą wykonać bez konieczności odwiedzania oddziału.
Centra Usług Finansowych MultiBanku, doradzają jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu „światów finansowych”:
– MultiŚwiat młodzieżowy, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,
– MultiŚwiat jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,
– MultiŚwiat ja, dla ludzi młodych, dynamicznych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,
– MultiŚwiat my, przeznaczonego do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego,
– Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP,
– MultiŚwiat Business Class, przeznaczonego dla małych i dynamicznych firm,
– MultiŚwiat Business Medicus, skierowanego do firm z branży medycznej,
– MultiŚwiat Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.
Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów.