MultiBank – ponad 100.000 klientów korzysta z przyjaznego świata finansów

Filozofia MultiBanku oparta jest na wielokanałowym dostępie do produktów bankowych z wykorzystaniem placówek, Internetu, multilinii, usługi SMS i WAP. Korzystając z nowoczesnych sposobów komunikacji klienci MultiBanku większości operacji bankowych mogą wykonać bez konieczności odwiedzania oddziału.

MultiBank jest też pionierem integracji różnych produktów kredytowych, oszczędnościowych i inwestycyjnych. Plany Finansowe, nagrodzone przez Prezesa NBP oraz Centrum Oszczędzania stanowią innowację na rynku usług bankowych, dając klientom korzyści i wygodę, których nie znajdują w tradycyjnych bankach.

Oddziały MultiBanku to nie typowe placówki bankowe, lecz Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych. Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:

§ MultiŚwiat młodzieżowy, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,

§ MultiŚwiat jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,

§ MultiŚwiat ja, dla ludzi młodych, dynamicznych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,

§ MultiŚwiat my, przeznaczonego do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego,

§ Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP,

§ MultiŚwiat Business Class, przeznaczonego dla małych i dynamicznych firm,

§ MultiŚwiat Business Medicus, skierowanego do firm z branży medycznej,

§ MultiŚwiat Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.

Każda z 34 placówek MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, wrzutni depozytowej i bankomatu. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.