Wprowadzone przez MultiBank zmiany pozwalają też nadawać przelewom zdefiniowanym własne, dowolne nazwy oraz uzyskać informacje na stronach transakcyjnych o aktualnym oprocentowaniu produktów bankowych. Ponadto na każdej stronie serwisu transakcyjnego, na której klient wpisuje daty pojawia się pomocny w takich sytuacjach podręczny kalendarz.
Nowością dla osób obsługujących MultiKonta przez AST (automatyczny serwis telefoniczny) i WAP jest możliwość wyboru nazwy przelewu z przygotowanej listy. Dodatkowo liczba przelewów widocznych w kanale WAP i IVR zwiększyła się z 8 do 9.
Wszystkie wprowadzone przez MultiBank zmiany zostały przygotowane w oparciu o analizę nowo pojawiających się potrzeb Klientów w zakresie obsługi rachunków przez zdalne kanały.
MultiBank oferuje wielokanałowy dostęp do produktów i usług bankowych. Klienci wybierając najdogodniejszy dla siebie sposób komunikacji z bankiem mogą skorzystać z oferty za pośrednictwem: placówki – Centrum Usług Finansowych, multilinii i Internetu, Wszystkie operacje wykonywane samodzielnie za pośrednictwem Internetu i AST są bezpłatne dla posiadaczy MultiKont osobistych, a za zminimalizowaną opłatą dla posiadaczy MultiKont firmowych.