MultiBank w wyniku połączenia BRE Banku SA z Bankiem Częstochowa SA przejął klientów Banku Częstochowa

Zgodę na połączenie się banków wyrazili akcjonariusze obu spółek podczas walnych zgromadzeń akcjonariuszy odbytych w dniach 27 i 29 stycznia 2003 roku. W wyniku połączenia obu banków BRE Bank SA przejął wszystkie zobowiązania Banku Częstochowa wobec jego Klientów.

Z dniem 1 marca br. dotychczasowi Klienci indywidualni (osoby fizyczne), małe firmy (przedsiębiorcy indywidualni, spółki cywilne oraz niektóre spółki prawa handlowego) posiadający rachunki w Banku Częstochowa stali się Klientami MultiBanku – detalicznej części BRE Banku SA. Obsługa dużych firm przeniesiona została do BRE Banku SA.

W wyniku połączenia dotychczasowe konto „Prestiż” zostanie automatycznie przekształcone w MultiKonto ja lub my. Jeżeli Klienci banku Częstochowa posiadali konto z linią kredytową zostanie ono przekształcone w MultiKonto ja lub my z linią kredytową w analogicznej wysokości. Lokaty zdeponowane w Banku Częstochowa na życzenie Klientów mogą zostać po wygaśnięciu odnowione w MultiBanku. Dodatkowe usługi, z jakich korzystali dotychczas Klienci Banku Częstochowa w ramach rachunku „Prestiż” (zlecenia stałe, pełnomocnictwo, dyspozycja na wypadek śmierci) będą funkcjonować nadal w takim samym kształcie i zakresie. W chwili połączenia banków Klientom Banku Częstochowa, którzy zdecydowali się skorzystać z usług MultiBanku przyznano dopuszczalne saldo debetowe na rachunku w wysokości 100 zł. Wysokość dopuszczalnego salda debetowego może zostać podwyższona na wniosek Posiadacza rachunku.

Rachunki Klientów Banku Częstochowa dla małych i średnich firm zostaną przekształcone w MultiKonto Business Class.

MultiBank powstał w drugiej połowie 2001 roku, jako kolejna inicjatywa BRE Banku na rynku bankowości detalicznej. Jest pierwszym bankiem internetowym posiadającym sieć placówek. W chwili obecnej dysponuje 28 oddziałami w Warszawie, Łodzi, Katowicach, Poznaniu, Bydgoszczy, Wrocławiu, Gdyni, Gdańsku, Krakowie, Częstochowie, Toruniu Bielsku-Białej, Gorzowie Wielkopolskim, Olsztynie, Gliwicach, Zielonej Górze, Szczecinie, Opolu, Kielcach i Rzeszowie.

Filozofia MultiBanku oparta jest na wielokanałowym dostępie do konta z wykorzystaniem placówek, Internetu – www.multibank.pl, multilinii – 0 801 300 000 lub 0 42 6 300 000, telefonu komórkowego, usługi SMS i WAP. Korzystając z nowoczesnych sposobów komunikacji, Klienci MultiBanku większość operacji bankowych mogą bezpłatnie wykonać bez konieczności odwiedzania oddziału.

Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu „światów finansowych”:

– MultiŚwiat młodzieżowy, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,

– MultiŚwiat jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,

– MultiŚwiat ja, dla ludzi młodych, dynamicznych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,

– MultiŚwiat my, przeznaczone do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego,

– Klub Aquarius, bankowość dla Klientów o statusie VIP,

– MultiŚwiat Business Class, przeznaczone dla małych i dynamicznych firm,

– MultiŚwiat Business Medicus, skierowane do firm z branży medycznej,

– MultiŚwiat Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.

Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych Klientów. Swobodne dysponowanie środkami na koncie zapewniają karty debetowe Visa Electron, Visa Classic, karty kredytowe Visa Credit, Visa Gold Credit, Visa Platinum Credit oraz netk@rta, jedno z najbezpieczniejszych na polskim rynku narzędzi do płacenia za zakupy w Internecie.

MultiBank wprowadził też jako pierwszy bank na polskim rynku nową kategorię produktów hipotecznych – Plany Finansowe. Plany Finansowe – to kombinacja rachunku bieżącego, depozytowego, oszczędnościowego oraz kredytów. Nowe produkty MultiBanku skierowane są do wszystkich zainteresowanych zakupem mieszkania, domu, samochodu lub innych dóbr. Osobom posiadającym już zaciągnięte kredyty w różnych instytucjach Plany Finansowe pozwolą zintegrować zadłużenie w jednym banku. Zastosowanie przez MultiBank przyjaznych dla Klientów rozwiązań kredytowych zostało w 2002 roku uhonorowane przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego „Złotą Donatywą” nagrodą przyznawaną za najlepszy produkt finansowy roku. Wkrótce dostępny będzie też nowy produkt – Plan Finansowania Biznesu, przeznaczony dla podmiotów gospodarczych.

Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomatu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.

Wszyscy Klienci Banku Częstochowa, którzy zdecydowali się skorzystać z usług MultiBanku mogą uzyskać niezbędną pomoc i informacje w Centrum Usług Finansowych MultiBanku w Częstochowie przy ul. Dekabrystów 41.