MultiBank walczy o małe firmy

– MultiBank chce się silnie pozycjonować wśród przedsiębiorców i klientów zamożnych – potwierdza Anna Łaszkiewicz, dyrektor Biura Marketingu – Najnowsza kampania podkreśla najważniejsze wyróżniki oferty kredytowej naszej instytucji: długi okres kredytowania nawet do 20 lat, unikalny mechanizm bilansowania kredytów (offset) i możliwość uzyskania kredytu większego nawet o 20% przy refinansowaniu – zachwala Anna Łaszkiewicz.

Kreacja przygotowana została przez agencję 2B ID&Communications z Krakowa. Kampania potrwa do końca października. W ogólnopolskiej kampanii wykorzystany zostanie: Internet, ATL: outdoor (Górnośląski Okręg Przemysłowy, Kraków, Trójmiasto, Warszawa, Łódź, Poznań, Wrocław, Szczecin); autobusy (20 miast) prasa (tygodniki opiniotwórcze i dzienniki); radio (Radio ZET, PiN, Złote Przeboje, PR III), BTL, wizualizacje w placówkach.

Całość kampanii wsparta będzie konkursem dla posiadaczy rachunków biznesowych MultiBanku pod hasłem: „Podziel się swoją historią sukcesu”. Klienci będą mogli opisać historie swoich firm bądź pomysły na zagospodarowanie kredytu i wygrać atrakcyjne nagrody, m.in. wysokiej jakości notebooki.