Wprowadzenie możliwości śledzenia statusu wniosku pozwala na uzyskanie aktualnych informacji o złożonym wniosku oraz wyjaśnienie ewentualnych wątpliwości w czasie rozmowy z doradcą MultiBanku.
Nowa funkcjonalność w zakresie wniosku o wydanie karty pozwala na śledzenie każdego z etapów, na którym znajduje się obecnie wniosek. Warunkiem uzyskania takiej informacji jest podanie numeru PESEL oraz numeru złożonego wniosku. Dodatkowo wnioskodawca może uzyskać informacje o dacie zmiany statusu wniosku.
Posiadacze kart kredytowych MultiBanku zarządzają nimi za pośrednictwem serwis internetowego, usługi SMS i WAP, a także Centrum Obsługi Telefonicznej z Automatycznym Serwisem Telefonicznym. Korzystając z serwisu internetowego posiadacz karty może: samodzielnie aktywować kartę, zmienić wysokość limitów transakcyjnych, zmienić PIN oraz zastrzec kartę. Zarządzanie rachunkiem karty przez Internet pozwala także na ustalenie wskaźnika automatycznej spłaty karty oraz uzyskanie informacji o liście operacji dokonanych za pośrednictwem karty kredytowej MultiBanku.
Karty kredytowe MultiBanku pozwalają korzystać z jednego z najdłuższych na polskim rynku, 53-dniowego nieoprocentowanego kredytu. Można nimi płacić w ponad 24 milionach punktów handlowo-usługowych, w 200 krajach. Na życzenie klienta bez żadnych dodatkowych opłat MultiBank wydaje karty ze zdjęciem, a także umożliwia samodzielną zmianę kodu PIN. Tak jak w przypadku innych produktów MultiBanku, zarządzać kartami kredytowymi można z dowolnego miejsca na świecie, w myśl zasady 365/7/24.