MultiBank – zmiana zasad przyznawania i podwyższania salda debetowego

Filozofia MultiBanku oparta jest na wielokanałowym dostępie do konta z wykorzystaniem placówek, Internetu – www.multibank.pl, multilinii – 0 801 300 000 lub 0 42 6 300 000, telefonu komórkowego, usługi SMS i WAP. Korzystając z nowoczesnych sposobów komunikacji Klienci MultiBanku większości operacji bankowych mogą wykonać bez konieczności odwiedzania oddziału.

Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych, które oferują nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:

· MultiŚwiat młodzieżowy, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat

· MultiŚwiat jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie

· MultiŚwiat ja, dla ludzi młodych, dynamicznych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie

· MultiŚwiat my, przeznaczonego do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego

· Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP

· MultiŚwiat Business Class, przeznaczonego dla małych i dynamicznych firm

· MultiŚwiat Business Medicus, skierowanego do firm z branży medycznej

· MultiŚwiat Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa

Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.