Multiscreening w Wirtualnej Polsce

Reklama, zamieszczona na wybranej stronie portalu, polega na emisji serii kreacji flash, bądź .gif, zmieniających się co kilkanaście sekund. Taki przekaz znajduje doskonałe zastosowanie przy kampaniach brandingowych.

By w pełni wyeksponować przekaz reklamowy, po załadowaniu strony oczom użytkownika ukazuje się animowana prezentacja flash o maksymalnych wymiarach 990x400px. Można ją zamknąć standardowym krzyżykiem. Przywrócenie pełnej reklamy następuje przez naciśnięcie specjalnego znaczka, który pojawia się w miejscu krzyżyka po zwinięciu kreacji. – wyjaśnia Michał Tober z Biura Reklamy WP

Reklama zmniejsza się do ustalonej wysokości (billboard, doublebillboard lub inny wybrany przez reklamodawcę wymiar). Ta operacja nie powoduje jednak wyłączenia aktywnej zmiany kolorów tła i grafiki. Multiscreening, poza formatem .swf, pozwala na emisję .gif-ów lub .jpg-ów. Może przybrać, w zależności od oczekiwań klienta, także formę statyczną.