Pierwszymi partnerami MultiBanku zostali: system płatności online Allplay.pl, dostawca usług hostingowych home.pl oraz tele24. W najbliższym czasie z usługi MultiTransfer będą mogli skorzystać klienci Blue Media (doładowania telefonów pre- paid), Generali (ubezpieczenia), EuroFlorist (kwiaciarnia internetowa) oraz księgarń internetowych InBook.pl i Helion.pl.
Z usługi MultiTransfer umożliwiającej proste i bezpieczne realizacje płatności on -line mogą korzystać użytkownicy/ klienci partnerów będący jednocześnie klientami MultiBanku.
MultiTransfer jest usługą umożliwiającą wygodną i szybką realizację płatności przez Internet za pomocą przelewu bankowego. Dzięki MultiTransferowi osoby dokonujące transakcji w Internecie np. płatności w sklepie internetowym nie muszą wpisywać danych odbiorcy i numeru jego rachunku bankowego. Sprzedawca udostępniający w swoim sklepie internetowym usługę MultiTransfer dla ułatwienia dokonania transakcji może zadecydować również o automatycznym wypełnianiu takich pól jak kwota, tytuł oraz data realizacji przelewu. Klienci dokonujący płatności muszą jedynie potwierdzić zlecenia realizacji przelewu hasłem z aktywnej listy haseł jednorazowych. Posiadacze MultiKonta Business Class, MultiKonta Business Medicus, MultiKonta Business Expert oraz Planu Finansowania Biznesu w ramach współpracy z MultiBankiem mogą udostępnić MultiTransfer własnym kontrahentom do realizowania płatności za swoje produkty lub usługi. Po uprzedniej rejestracji i konfiguracji usługi przez przedsiębiorcę jego klienci posiadający konto w MultiBanku będą mogli on-line wpłacać pieniądze na rachunek firmy.
Mechanizm realizacji płatności wykorzystywany w MultiTransferze pozwala na ciągły monitoring nadchodzących przelewów oraz chroni przed nieuczciwymi nabywcami. Użytkownik MultiTransferu posiada także możliwość uzyskiwania automatycznego powiadomienia o przelewach przychodzących. Nowa usługa oferowana przez MultiBank minimalizuje ryzyko związane z niepoprawnie wpisanym numerem rachunku czy kwotą przelewu.
Zrealizowany przelew widoczny jest jako operacja wykonana w historii rachunku, natomiast przelew zlecony z datą przyszłą jest widoczny jako operacja zaplanowana i może być odwołany. Warunkiem realizacji transakcji jest posiadanie aktywnej listy haseł jednorazowych. Z usługi MultiTransfer mogą korzystać posiadacze rachunków: MultiKonto młodzieżowe, MultiKonto jestem, MultiKonto ja, MultiKonto my, MultiKonto Aquarius, WWJ, MultiKonto Business Class, MultiKonto Business Medicus, MultiKonto Business Expert i PFB.